کد خبر: 335242
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
نمایش «دلغَک» در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود

نمایش «دلغَک» به کارگردانی سعید ابک از روز ۱۹ دی در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش با طراحی، نویسندگی و کارگردانی سعید ابک قرار است دی و بهمن ۱۴۰۲ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری اجرا شود.

در خلاصه نمایش «دلغَک» آمده است: من یه دلقکم، می‌خوام شما رو بخندونم، ولی شما اصلا به کارهای من نمی‌خندین! حتما می‌پرسین چرا؟ عجله نکنید، خودتون می‌بینین...

در این نمایش معصومه آرواز، علی باروتی و سعید ابک به ایفای نقش می‌پردازند و سایر عوامل اجرایی عبارتند از: نویسنده، طراح و کارگردان: سعید ابک، گفتار: کسرا و هستی امیرحسینی، آهنگ‌ساز و طراح صدا: حداد (احمد) حیدری، طراح لباس: هانیه زحمتکش، الهه میرزایی (خنده‌ی باران)، طراح و اجرای نور: محمدرضا شاملوفرد، طراح صحنه: سعید ابک، طراح گرافیک: مهدی رایگانی، ساخت تیزر و اقلام تبلیغاتی: مهدی مظلوم‌پور، عکاس: امیر عباسیان، صدابردار: (استودیو ترنج) فرشاد پاسدار، ساخت لوازم صحنه: هانیه زحمتکش، الهه میرزایی و پرستو آریاکیا، طراحی و ساخت کفش دلقک‌ها: پرستو آریاکیا، مدیر صحنه: نارگل شویدی، روابط عمومی: ریحانه مطهری و روژین ستاری (تئاتر کودک ببین).

پیشتر این نمایش قرار بود در آبان و آذر ۱۴۰۲ اجرا شود اما به دلیل آسیب‌دیدگی یکی از بازیگران، اجرای آن به تعویق افتاد. بنابراین قرار است نمایش «دلغَک» دی و بهمن ۱۴۰۲ در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله تهران به روی صحنه ‌برود.

علاقه‌مندان به دیدن این نمایش می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و برای هماهنگی با شماره‌های ۸۸۹۶۶۱۱۹، ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ تماس بگیرند.

نمایش «دلغَک» در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =