مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی نقاشی کودکان و نوجوانان تمدید شد

مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره ملی نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع «آداب و رسوم در خانواده‌های کشور چین و ایران» تا ۳۰ دی ۱۴۰۲ تمدید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این جشنواره با همکاری سفارت جمهوری خلق چین و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

جشنواره ملی نقاشی کودکان و نوجوانان با هدف گسترش روابط فرهنگی و هنری میان کودکان آسیایی و ایجاد بستری مناسب برای ترویج دوستی‌ و همدلی، با موضوع «آداب و رسوم در خانواده‌های کشور چین و ایران» برگزار می‌شود تا کودکان و نوجوانان ایرانی با زبان مشترک نقاشی، به بررسی آداب و رسوم کشور چین بپردازند و زیبایی‌های آن را به تصویر بکشند.

بر همین اساس، کودکان و نوجوانان کشور چین نیز، برای آشنایی با فرهنگ کشورمان، آداب و رسوم کشور ایران را به تصویر خواهند کشید.

تلفیق آداب و رسوم ایران و چین، خانواده، شام سال نو و عید نوروز، عید بهار چین و عید نوروز، عیدی گرفتن، خانه تکانی، غذاهای سال نو و... محورهای موضوعی دومین جشنواره ملی نقاشی کودکان و نوجوانان هستند.

فراهم آوردن زمینه‌ای برای شناسایی و شکوفایی خلاقیت هنری کودکان و نوجوانان و تحکیم روابط، ارتقای دوستی و همدلی بین ایران و چین از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است و ایجاد فضای رقابت سالم بین مخاطبان، آشنایی کودکان و نوجوانان با مشترکات فرهنگ دو کشور، کمک به ایجاد صلح، دوستی و همدلی میان کودکان و نوجوانان دو کشور، بازتاب توانمندی و استعداد هنری کودکان و نوجوانان ایرانی از طریق برگزاری نمایشگاه‌های نقاشی و برندسازی فراخوان بین‌المللی نقاشی چین به عنوان یک رویداد هنری ارزشمند و مهم از اهداف فرعی این جشنواره به‌شمار می‌رود.

گروه‌های سنی ۷ تا ۱۷ سال  امکان شرکت در دومین جشنواه ملی نقاشی کودکان و نوجوانان را دارند.

پیش‌تر مهلت شرکت در این رویداد هنری ۱۵ دی (۵ ژانویه ۲۰۲۴) تعیین شده بود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند پس از مطالعه دقیق شیـوه‌نامه، در صورت داشتن هرگونه ابهام با شماره‌های ۸۸۹۷۱۲۸۹ و ۸۸۹۷۱۲۸۸ داخلی  ۱۱۹ تماس بگیرند.

دومین جشنواه ملی نقاشی کودکان و نوجوانان، با موضوع آداب و رسوم در خانواده‌های کشور چین و ایران با همکاری سفارت جمهوری خلق چین و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی نقاشی کودکان و نوجوانان تمدید شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =