کد خبر: 337001
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
حضور کانون با ۱۰ اثر در بازار بین‌الملل جشنواره فیلم فجر

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هشت پویانمایی و دو فیلم سینمایی خود را در بازار بین‌الملل چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر عرضه می‌کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کانون پرورش فکری با برپایی غرفه در بازار فیلم فجر، فیلم‌های انیمیشن کوتاه «در سایه سرو» به کارگردانی حسین ملایمی و شیرین سوهانی، «ده سالگی» به کارگردانی فاطمه جعفری، «جایگزین» به کارگردانی عبدالله علیمراد، «سمپاش» به کارگردانی فرنوش عابدی، «گیلگمش» به کارگردانی حسین مرادی‌زاده، «آسمان دوست داشتنی» به کارگردانی امیر مهران، «زمین بازی» به کارگردانی سمانه اسدی و «بیماری دلسوزی» به کارگردانی مارال علیزاده را عرضه می‌کند.

همچنین فیلم‌های سینمایی «ظاهر» به کارگردانی حسین عامری و «باغ کیانوش» ساخته رضا کشاورزحداد در این بازار حضور دارند.

حضور کانون با ۱۰ اثر در بازار بین‌الملل جشنواره فیلم فجر

بازار بین‌الملل جشنواره فیلم فجر فرصت مناسبی برای شناخت تهیه‌کنندگان و دست‌اندرکاران حوزه فیلم و سینمای سایر کشورها با تولیدات سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

در مجموع شرکت‌کنندگان حاضر در این رویداد، در ۶ پاویون و ۲۸ غرفه ایرانی و غیرایرانی ارائه شد که از این ۲۸ غرفه، ۱۵ غرفه متعلق به شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای سینمایی داخلی از جمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بنیاد سینمایی فارابی، ناجی هنر، سازمان سینمایی سوره و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

همچنین غرفه‌های غیرایرانی از کشورهای روسیه، ازبکستان، آرژانتین، مالزی، بنگلادش، پاکستان، ترکیه، آرژانتین، ایتالیا و چین هستند.  

بیست‌وپنجمین بازار بین‌الملل فیلم فجر از  ۱۸تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در محل چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر واقع در خانه جشنواره (برج میلاد) در حال برگزاری است.

حضور کانون با ۱۰ اثر در بازار بین‌الملل جشنواره فیلم فجر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =