نشست بصیرت افزایی با حضور مربیان و کارکنان کانون آذربایجان شرقی

همزمان با سالروز حماسه ۹ دی و نیز هفته جهانی مقاومت، نشست بصیرت افزایی با حضور حجت الاسلام ولایی ویژه مربیان و کارکنان کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین ولایی در این نشست در خصوص ویژگی‌ها و ابعاد حماسه عظیم مردم ایران در ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ سخنرانی کرد.
وی با مروری بر رخدادها و اتفاقات صورت گرفته از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، بر ضرورت خنثی ساز اهداف دشمنان در تضعیف مبانی حاکمیت اسلامی تاکید و نقش آحاد جامعه از جمله مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در این زمینه بسیار مهم دانست.
حجت الاسلام ولایی با اشاره به وقایع اخیر غزه و مقاومت بی‌نظیر مردم غزه در برابر تهاجمات وحشیانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: اسرائیل غاصب و آمریکا در نیل به اهداف خود در این جنگ نابرابر کاملاً ناکام مانده‌اند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت روز ملی بصیرت و میثاق امت و ولایت و نیز هفته جهانی مقاومت برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع و گسترده‌ای را در مراکز فرهنگی هنری خود برگزار کرده است.

نشست بصیرت افزایی با حضور مربیان و کارکنان کانون آذربایجان شرقینشست بصیرت افزایی با حضور مربیان و کارکنان کانون آذربایجان شرقینشست بصیرت افزایی با حضور مربیان و کارکنان کانون آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =