کد خبر: 335526
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
بازدید 6585
دیدار مشاور جوان استاندار با مدیر کل فارس

حجت رحیمی مشاور جوان استاندار، با مدیر کل کانون استان دیدار و از فعالیت های مرکز ۳ شیراز بازدید به عمل آورد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حجت رحیمی مشاور جوان استاندار با مدیر کل کانون استان دیدار و از فعالیت های مرکز ۳ شیراز بازدید به عمل آورد .

در این دیدار علی خواجه نژادیان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، ضمن ارائه گزارشی از مراکز ثابت و سیار روستایی استان و اهم فعالیت های مراکز در سال جاری، در خصوص مشکلات زیر ساختی و توسعه فیزیکی مراکز کانون به ویژه مشکلات حقوقی احداث مرکز دو شیراز و چالش های موجود در حوزه نیروی انسانی و وضعیت معیشتی کارکنان با مشاور جوان استاندار، گفتگو و تبادل نظر کرد.

رحیمی  مشاور جوان استاندار گفت :  باید  از ظرفیت های صدا و سیمای استان فارس و رسانه های استان برای انعکاس گزارش فعالیت های کانون  استفاده شود .همچنین  تجهیزات سمعی و بصری در اختیار مشاور جوان استاندار،  در راستای تولید برنامه های کانون، به صورت رایگان در اختیار کانون قرار خواهد گرفت .

وی گفت: مطالبات کانون را در اولین جلسه ای که در هفته جاری با استاندار خواهم داشت، با ایشان در میان خواهم گذاشت .

در ادامه رحیمی از فعالیت های مرکز سه شیراز بازدید و در جریان جزئیات برنامه های مراکز استان قرار گرفت . وی در این دیدار فعالیت های هنری و ادبی کانون را بسیار جذاب و کم نظیر عنوان کرد .

در پایان لیلا کرهانی مربی مسئول مرکز سه شیراز نیز در خصوص نیاز های مراکز فارس توضیحاتی به مشاور جوان استاندار ارائه داد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =