دوره‌ی آموزشی « شیوه‌های تقویت انگیزه در برنامه‌های گروهی» در البرز

مربیان مسؤول و مربیان فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز در دوره‌ی آموزشی مجازی « شیوه‌های تقویت انگیزه در برنامه‌های گروهی»، شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز،این دوره از دوره‌های مصوب واحد آموزش و پژوهش کانون استان بود که «حسین رضازاده»، از اساتید حوزه‌ی «انگیزش شغلی» تدریس آن را بر عهده داشت.

رضا زاده که بیست و سه سال سابقه داشته  و در حال حاضر رییس اداره‌ی ارزیابی عملکرد سازمان تامین اجتماعی استان تهران است در این نشست دو جلسه‌ای که به مدت ۸ ساعت روزهای ۱۰ و ۱۷ در ماه ۱۴۰۲، برگزار شد، در خصوص نیازهای مختلف انسان بر اساس هرم نیازهای مازلو صحبت کرده و شروع نیازهای انسان را از نیازهای فیزیولوژیکی دانسته و نیازهای خودشکوفایی را خاتمه‌ی این نیازها دانست.

دوره‌ی آموزشی « شیوه‌های تقویت انگیزه در برنامه‌های گروهی» در البرز

نیاز به قدرت، پیشرفت، احترام و رابطه و بحث در مورد نیاز و هدف به عنوان محرک‌های درونی و بیرونی، نحوه‌ی رفتار انسان‌های بالغ و نابالغ، فعالیت‌ها در محیط کار و پیامدهای آن، بیان ده فرمان اساسی برای مدیران و رهبران سازمانی، قدرت انگیزه، درس‌ها و ویژگی‌های رهبران سازمانی و نقش آنان در انگیزش کارکنان تاثیرمتقابل  رضایتمندی بالا و ویژگی‌های رهبران موفق و  انسان کامل سازمانی از مباحثی بود که این مدرس و دانشجوی دکترای مدیریت دانشگاه تهران در مورد آن سخن گفت.

گفتنی است ۱۹ نفز از مربیان و مربیان مسؤول مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در این دوره‌ی آموزشی حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =