ویژه برنامه "مرا به نام کوچکم صدا بزن"

ویژه برنامه مرا به نام کوچکم صدا بزن در مرکز یک اسفراین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت فرا رسیدن هفته زن و تولد حضرت زهرا سلام الله علیهم ویژه برنامه «مرا به نام کوچکم صدا بزن» با هدف ترویج انتخاب نام نیک برای کودکان در مرکز شماره یک اسفراین برگزار شد.

تقی ابراهیمیان مسئول مرکز شماره یک اسفراین با اعلام این که در این برنامه بیش از ۶۰ نفر از کودکان دعوت شده بودند گفت: دعوت شدگان از بین کسانی بودند که اسمهای آنها از طریق نظر سنجی های صورت گرفته به عنوان اسامی پر طرفدار و زیبا انتخاب شده بود.

وی با بیان این که در این برنامه آیین های نامگذاری در ادیان و مذاهب مختلف جهان توسط اعضا معرفی شد تصریح کرد:هدف این برنامه آشنایی اعضا با فرایند نامگذاری ادیان مختلف به ویژه اسلام بود

ابراهیمیان نامگذاری نمادین یکی از نوزادان حاضر در برنامه را یکی دیگر از بخشهای برنامه عنوان کرد و گفت: با هدف ترویج سنت حسنه نامگذاری به ویژه نامگذاری کودکان به اسامی ائمه یکی از نوازندگان حاضر در برنامه به نام زهرا نامگذاری شد.

مسئول مرکز یک اسفراین افزود: بر اساس فراوانی، اسمهایی که در نظر سنجی انتخاب شده بودند و با تطبیق آنها بر اسامی اعضای مرکز اسامی فاطمه،زهرا،امیر،مهدی، در بخش اسامی مذهبی و اسم های سپینود،مینوسا،کیان،اوا به عنوان اسمهای برگزیده انتخاب شدند و به دارندگان اسامی به قید قرعه هدایایی تقدیم گردید.

ویژه برنامه "مرا به نام کوچکم صدا بزن"

ویژه برنامه "مرا به نام کوچکم صدا بزن"

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =