کد خبر: 335866
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
بازدید 132
درخشش اعضای کانون کرمان در نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان دو برگزیده و دو شایسته تقدیر در رشته نقاشی، یک برگزیده در رشته سفالگری و یک شایسته تقدیر در رشته عکاسی در نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون دارد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مرجان مهرابیان عضو نونگاه مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کرمان به مربی‌گری قدسیه زنگی‌آبادی و هلما حدادی عضو نونهال مرکز آفرینش‌های هنری کانون استان به مربی‌گری مهین شهمرادزاده در رشته نقاشی نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون برگزیده و هلیاسادات میرافضلی عضو نونهال مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک رفسنجان به مربی‌گری نگین خاندانی و یگانه اشرف گنجویی عضو نونگاه مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کرمان به مربی‌گری سفانه اسکندری شایسته تقدیر شناخته شدند.

درخشش اعضای کانون کرمان در نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی

همچنین، باربد حاتمی عضو نوخوان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شهربابک به مربی‌گری محبوبه کربلایی در رشته سفالگری نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون برگزیده و زینب سهرابی عضو نونهال مرکز فرهنگی‌هنری کانون گلباف به مربی‌گری فاطمه احمدی در رشته عکاسی این مسابقه شایسته تقدیر شناخته شد.

درخشش اعضای کانون کرمان در نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی

درخشش اعضای کانون کرمان در نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی

 این در حالی است که، نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «خانواده من، اقلیم من» و با هدف فراهم آوردن زمینه شناسایی و کشف استعدادهای جدید شرکت‌کنندگان کودک و نوجوان سراسر کشور، ایجاد فضای رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان در عرصه‌ی ملی و انگیزه‌بخشی و تشویق اعضای مستعد در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی برگزار شد و در مجموع ۳هزار و ۴۶۳ اثر در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، سفال‌گری و عکاسی به دبیرخانه این رویداد هنری رسید.

در رشته «نقاشی»، تعداد ۱هزار و ۷۲۸ اثر در پنج گروه سنی ۴ تا ۱۷ سال به دبیرخانه این دوسالانه رسید. داوری بخش نقاشی را نادر موسوی‌فاطمی، سمیرا صحرانورد و فیروزه ولدآبادی بر عهده داشتند. هیأت داوران از میان آثار، ۲۸ اثر را برگزیده و ۴۰ اثر را شایسته تقدیر اعلام کردند.

در بخش «خوش‌نویسی» نیز هیأت داوران شامل جواد مؤمنی، ربابه حسین‌پور و محمدحسام آذربایجانی، ۴۵۵ اثر در چهار گروه سنی ۹ تا ۲۲ سال را داوری کردند و ۲۶ اثر را برگزیده و ۱۵ اثر را شایسته تقدیر اعلام کردند.

عباس مجیدی، عبدالعظیم آذرخیل و هدی محسنی، ۳۹۴ اثر را در رشته «سفال‌گری» در پنج گروه سنی ۷ تا ۲۲ سال داوری کردند. انتخاب داوران ۲۱ اثر برگزیده و ۲۵ اثر شایسته تقدیر بود.

در رشته «عکاسی» نیز ۸۳۴ اثر در چهار گروه سنی ۹ تا ۲۲ سال به دبیرخانه ارسال شد که ازسوی علیرضا کریمی‌صارمی، امیرمهدی نجفلو و مامک یحیی‌پور داوری شد. در این بخش، ۲۰ اثر عکاسی برگزیده و ۱۲ اثر شایسته تقدیر اعلام شد.

همچنین ۵۲ اثر از کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه، در بخش‌های نقاشی، سفال‌گری و عکاسی به دبیرخانه رسیده که ازآن میان، حدود ۲۲ اثر در بخش نقاشی و ۲ اثر در بخش سفال‌گری شایسته تقدیر اعلام شد.

برگزیدگان رشته نقاشی دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون

برگزیدگان رشته سفال دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون

برگزیدگان رشته عکاسی دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون

برگزیدگان رشته خوشنویسی دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =