برگزاری نشست شورای فرهنگی کانون خراسان جنوبی با حضور معاون فرهنگی

نشست شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی با حضور اعضای شورای فرهنگی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی ، نشست مشترک شورای فرهنگی کانون استان و معاون فرهنگی، عصر سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ در اداره کل کانون برگزار شد.

در ابتدای این نشست طاهره حمیدی مدیر کل اسبق کانون استان با ارائه گزارشی از فعالیت های در دست اجرا مانند طرح ملی پویش کتاب، کانون مدرسه، جشنواره هنرهای نمایشی و سرود گفت وسپس گزارش مختصری از فعالیت های اجرا شده در دوران خدمت در کانون ارائه داد.

سپس فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون کشور ضمن تشکر از طاهره حمیدی که قریب به ۹ سال مدیر کلی کانون استان را به عهده داشته گفت :کانون ظرفیت بزرگی دارد که هم دلی و هم افزایی می تواند موثرترین اثر را در استفاده از ظرفیت های کانون داشته باشد .وی با تاکید بر اینکه کانون نیاز به ایثار و گذشت دارد و گفت باید از خودمان هزینه کنیم تا بچه ها رشد کنند .

وی افزود : فضای تربیتی کانون باید ذره ذره، قطره قطره و آجر به آجر کار شود تا بچه ها به سر منزل برسند .رفتار مربی است که رفتار کودکان را طراحی می کند و نوع نگاه مربی به رشد بچه ها کمک می کند .

فضای کانون یک فضای مهم و استراتژیکی است و بهترین وموثرترین مکانی که می شود کار کرد . کانون فضای قدرتمندی است و بستگی دارد ما چقدر از آن استفاده کنیم. ما کانونی ها کار نمی کنیم بلکه خودمان را رشد می دهیم.

در ادامه این جلسه، اعضای شورای فرهنگی به ارائه پیشنهادها و نظرها و درخواست های خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =