تعامل دوسویه زیر مجموعه های مسئول دادگستری در حوزه کودکان با کانون پرورش فکری رقم  خواهدخورد

تعامل دو سویه زیر مجموعه های مسئول در دادگستری در حوزه کودکان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می تواند نتایج مثبتی را در موضوعات آموزش، تربیت و همچنین پیشگیری از آسیب های اجتماعی حوزه کودکان و و نوجوانان در بر داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، رئیس کل دادگستری استان فارس در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، ضمن تأکید بر همکاری و حمایت های دادگستری فارس از طرح های بدیع و خلاق در حوزه رشد و تعالی و توانمندی فکری، فرهنگی و پرورشی کودکان و نوجوانان خواستار تعاملات حرفه ای حوزه های زیر مجموعه قضایی مسئول در موضوعات مشترک شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی بابیان اینکه کودکان و نوجوانان امروز سرمایه های اصلی جامعه هستند تمرکز کانون پرورش فکری و تصدی فرهنگ در حوزه کودکان و نوجوانان در مجموعه کانون پرورش فکری را فرصتی برای برنامه ریزی های هدفمند و رشد مدار خواند. نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس افزود: مجموعه کانون پرورش فکری در حقیقت وظیفه خطیر و مهم پرورش خلاقیت و فکر کودکان را برعهده و زمانی این امر به حد نهایت تأثیر گذار خواهد بود که آسیب های اجتماعی محتمل بر سر راه این هدف متعالی از این مقوله حذف و یا کنترل شود؛ بنابراین همکاری مجموعه کانون پرورش فکری با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در جهت کنترل آسیب های موجود حول محور کودکان و نوجوانان امری ضروری به نظر می رسد.

وی همچنین توسعه آگهی بخشی های حقوقی، مسئولیت های مدنی و قانونمداری در بین نسل های آینده را موضوع مهم دیگری در جهت همکاری دو مجموعه عنوان کرد و خواستار تدوین تفاهم نامه همکاری دو مجموعه در آینده نزدیک شد.

مدیر کل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این دیدار با اشاره به وظایف مجموعه تحت مدیریت و ارتباط غیر مستقیم با کودکان و نوجوانان گفت: وظایف مجموعه در قالب ۴۲ مرکز ثابت، ۳ مرکز پستی و ۶ مرکز سیار در حال ارائه می باشد.

علی خواجه نژادیان ۳۲ شعبه کانون زبان شیراز و شهرستان های استان زیر نظر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال ارائه خدمت و تقویت زیر ساخت های آموزشی نسل آینده در حوزه زبان آموزی می باشند گفت: ساخت انیمیشن های آموزنده مذهبی از جمله اقداماتی است که مستمر پیگیری می شود. وی همچنین به اقدامات ارشادی و اصلاحی کانون پرورش فکری در خصوص پوشش کودکان و نوجوانان اشاره و خاطر نشان کرد: در این حوزه نیز اقدامات برنامه ریزی شده ای در دستور است.

تعامل دوسویه زیر مجموعه های مسئول دادگستری در حوزه کودکان با کانون پرورش فکری رقم  خواهدخوردتعامل دوسویه زیر مجموعه های مسئول دادگستری در حوزه کودکان با کانون پرورش فکری رقم  خواهدخورد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =