اولین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در کانون استان فارس

اولین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، در کانون استان فارس برگزار شد.

اولین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برگزار شد.

در این جلسه که نمایندگان دستگاه های عضو کمیته از جمله شهرداری شیراز، بهزیستی، کمیته امداد، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، دبیرخانه شبکه مردمی فعالین حوزه کودک (شمعک)، حضور داشتند، اعضا به ارائه برنامه های دستگاه متبوع خود در دهه فجر پرداختند.

مدیر کل کانون و دبیر کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان فارس در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت گرامی داشت دهه فجر و یوم الله بیست و دوم بهمن، بر لزوم هم افزایی دستگاه های فعال در حوزه کودک و حلقه های میانی مردمی جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن برنامه های دهه فجر تاکید کرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که بیست و دوم بهمن را عید غدیر انقلاب اسلامی نامیدند، بر لزوم ایجاد و جذابیت و شور ونشاط کودکانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تاکید کرده و افزود:کانون امسال در چند نقطه از راهپیمایی بزرگ شیراز استیج های اجرای برنامه و غرفه های فرهنگی کودک و نوجوان را برپا خواهد کرد، و گروه های سرود و نمایش و تیم های هنری در این فضا ها مستقر و به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

گفتنی است ملک مکان رئیس ستاد دهه فجر استان فارس، چندی پیش در حکمی علی خواجه نژادیان مدیر کل کانون را به عنوان دبیر کمیته کودک و نوجوان این ستاد منصوب کرد.

خبر ذخیره‌سازی شده توسط در تاریخ ۱۴۰۲۱۱۰۱-۰۹:۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =