استاندار استان مرکزی در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه کانون همواره جایگاه ویژه‌ای در نظام فرهنگی کشور دارد از نقش‌آفرینی کانون در اکثر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی استان مرکزی یاد کرد و گفت : نام کانون قرین با اکثر رویدادهای فرهنگی استان عجین شده است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی؛ آیین تجلیل از برگزیدگان بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با حضور فرزاد مخلص الائمه استاندار استان مرکزی روز پنج شنبه ۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برگزار شد.

در این مراسم باقری مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و خانم مفتح زاده مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و همکاران اداره کل نیز حضور داشتند.

استاندار استان مرکزی در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره بین‌المللی قصه‌گوی کانون

استاندار مرکزی در این آیین بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به جهت پیشینه و ریشه‌ای که دارد همواره جایگاه ویژه‌ای در نظام فرهنگی کشور داشته و می‌تواند بسیار نقش‌آفرین باشد.

دکتر "فرزاد مخلص‌الائمه" اضافه کرد: نقش‌آفرینی کانون را در اکثر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی استان مرکزی شاهد هستیم و نام کانون قرین با اکثر رویدادهای فرهنگی استان است.

نماینده عالی دولت با اشاره به برگزاری همایش بزرگ سرآمدان دیار آفتاب، افزود: این رویداد فرهنگی بی‌سابقه با استقبال قابل توجهی همراه شد و اقشار مختلفی از سرآمدان و فرهیختگان استان در تهران، در این مراسم باشکوه حضور داشتند و بخشی که برای اجرای برنامه قصه‌گویی و روایت داستان کودکی امیرکبیر، در اختیار کانون قرار گرفت، بازخوردهای مثبتی داشت.

استاندار استان مرکزی در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره بین‌المللی قصه‌گوی کانون

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی هم گفت: مرحله استانی این جشنواره از تابستان شروع شد و در آبان ماه منتخبان استانی معرفی شدند.

منصوری افزود: امسال در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی هزار و ۳۸ قصه از استان مرکزی شرکت کردند که این تعداد نسبت ۷۰۰ قصه شرکت کننده در سال گذشته رشد فزاینده‌ای داشت.
او گفت: نمایندگان استان مرکزی در سطح ملی و بین‌المللی که اختتامیه آن اوایل دی ماه در یزد برگزار شد توانستند حائز چهار رتبه‌های برتر شوند.

استاندار استان مرکزی در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره بین‌المللی قصه‌گوی کانون

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزود: برگزیده اول بخش نوجوان آیین سنتی علی متقی، مقام اول بخش علمی مقاله‌نویسی مینا و مریم فراهانی و در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای کیان زارعی از استان مرکزی به عنوان منتخبان بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی شدند

 در نهایت در این مراسم از برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره بین‌المللی قصه گویی تقدیر به عمل آمد، همچنین استاندار مرکزی در خصوص اهمیت و نقش قصه گویی مطالب ارزنده ای را ایراد نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =