برنامه های متنوع کانون خراسان جنوبی در اولین روز از دهه فجر

۱۲ بهمن در مراکز کانون خراسان جنوبی برنامه های متنوعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی ؛ اعضا و مربیان مراکز کانون استان ۱۲ بهمن ماه شروع دهه مبارک فجر را با برنامه های متنوع فرهنگی ، ادبی و هنری گرامی داشتند.

در مرکز یک بیرجند سومین نشست با من بخوان با محوریت کتاب مهربان مثل مسیح که بر اساس معرفی شخصیت امام خمینی (ره) و داستان تبعید امام در فرانسه است با حضور والدین برگزار شد.

در مرکز دو بیرجند در ویژه برنامه ای دختر شهید مرئی به عضویت افتخاری این مرکز درآمد و اعضا برای غبارروبی و عطر افشانی به مزار شهدا رفتند.

اعضا در مرکز سه بیرجند بازی های گروهی را داشتند و کارگاه ادبی با نام آوازی برای وطن و اوریگامی ساخت گل لاله از برنامه های برگزار شده این مرکز بود.

در مرکز قاین مربیان به دیدار حجت الاسلام والمسلمین رحمانی امام جمعه شهرستان قاین رفتند. و در برنامه ی محوری شهرستان در میدان امام خمینی این شهر شرکت کردند. سپس مسابقه دارت جهت تقویت روحیه نشاط در اعضا را برگزار شد.

کتابخانه سیار زیرکوه نیز جشنی شاد برگزار کرد که برنامه های شعرخوانی ، دکلمه خوانی ، سرود ، نمایش عروسکی ، تبیین دهه فجر و دستاوردهای آن ، مسابقه وهم خوانی سرود ما می آییم و نسل آرمانی از برنامه های اجرا شده در این برنامه بود.

اعضا و مربیان مرکز نهبندان در جشن انقلاب شهرستان جمع شدند و سپس نمایشگاهی از کتابهای انقلابی تشکیل دادند.

درمرکز بشرویه اعضا ضمن حضور در مزار شهدا معرفی کتاب شاه مقوایی را داشتند و بازی مارپله را با سوالات شعارهای انقلاب ، شخصیت های انقلابی و مناسبات و وقایع مهم دهه بازی کردند .

در مرکز سربیشه اعضا و مربیان با حضور در برنامه محوری گلباران تمثال امام در میدان امام خمینی (ره) شرکت کردند. همخوانی سرود خمینی ای امام ، ساخت ماکت لحظه ورود امام، برپایی نمایشگاه کتاب و معرفی شهدای شهر سربیشه از برنامه های اجرا شده در این مرکز بود.

مربیان کتابخانه های سیار بیرجند  ضمن حضور در روستای حاجی آباد برای ۸۰ نفر از بچه های روستا برنامه های متنوعی چون کاردستی ، قصه گویی و مسابقات فکری را برگزار کردند.

در مرکز فردوس اعضا و مربیان بر سرمزار شهدا حضور پیدا کردند و به عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا پرداختند.

و همچنین نمایشگاه پرچم ، خوانش کتاب سه بعدی پرچم ایران ما از آغاز تا امروز ، آشنایی با پرچم ایران در دوره های مختلف و گذشته ایران از اولین درفش ایرانی (درفش گرشاسب) تا پرچم جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه های مرکز فردوس بود.

مرکز دو طبس با نواختن زنگ انقلاب وبرگزاری جشن به استقبال دهه ی فجر رفتند.

در مرکز سرایان ضمن حضور مسئول مرکز در دیدار با امام جمعه شهرستان به غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا رفتند و معرفی وقایع بهمن ۵۷ و ویژه برنامه ی ایران دوست داشتنی من و برپایی نمایشگاه خوشنویسی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد در نگارخانه ی فرهنگ و ارشاد برگزار کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =