کد خبر: 336898
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
استقبال ۱۵۰۰ نفری از نمایش طنز «هیولیا» در کانون نمین

از سری برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، نمایش طنز «هیولیا» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در شهرستان نمین به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، داریوش علومی معاون فرهنگی کانون استان اردبیل گفت: به‌منظور ایجاد شورونشاط در کودکان و نوجوانان و فراهم ساختن فضایی شاداب برای این عزیزان، نمایش طنز صحنه‌ای «هیولیا» با محتوای آموزشی و تربیتی، به مناسبت ایام‌الله دهه فجر به روی صحنه رفت.

علومی بابیان اینکه اعضای گروه این نمایش کار خود را از کانون شهرستان نمین آغاز کرده‌اند، اظهار داشت: نمایش «هیولیا» به شکل موزیکال و مخاطب پسند تولیدشده است که طی مدت سه روز اجرا و در ۹ نوبت، بیش از ۱۵۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان این شهر به تماشای این نمایش نشستند.

وی افزود: در راستای گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با رویکرد توزیع عادلانه خدمات فرهنگی هنری، این نمایش تا پایان بهمن‌ماه برای مراکز متقاضی در اردبیل و سایر شهرها نیز به اجرا درخواهد آمد.

گفتنی است، نمایش «هیولیا» به کارگردانی داریوش علومی برای مخاطبان گروه سنی کودک ونوجوان تولید شده است که کیوان باقلاچی، سید جلیل صفوی، ایرج حسینی و یحیی یوسفی اصل در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =