کد خبر: 336985
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
دیدار اعضای منتخب مرکز صفی آباد با فرماندار شهرستان

در آستانه دهه مبارک فجر و عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، اعضای دختر برگزیده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز صفی آباد و دانش آموزان دبستان قرآنی علی ابن موسی الرضا(ع) با فرماندار صفی آباد دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی در ابتدای این نشست صمیمی نرجس حسینی مسئول مرکز فرهنگی هنری صفی آباد، گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در این شهرستان ارائه کرد و خواستار حمایت بیشتر نهادهای فرهنگی از کانون پرورش فکری در جهت توسعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی و فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان شد.

حسینی گفت : اعضای دختر کودک و نوجوان کانون به بیان دغدغه ها و مسائل مورد نظر خود از جمله امنیت فضاهای تفریحی مانند پارک ها برای دختران نوجوان، کمبود کلاس های اوقات فراغت دولتی کم هزینه و ... پرداختند.

مسئول مرکز فرهنگی هنری صفی آباد افزود : در ادامه فرماندار صفی آباد ضمن تبریک عید مبعث و تشکر از حضور مسئول مرکز، مدیریت دبستان علی ابن موسی الرضا و دانش آموزان از تلاش ها و برنامه‌های فرهنگی انجام شده برای کودکان ونوجونان در شهرستان قدردانی کردند.

فرماندار صفی آباد  با اشاره به مسائل و دغدغه های اجتماعی و فرهنگی مطرح شده توسط اعضای کانون ابراز امیدواری کرده و در اولین فرصت مسائل بررسی و اجرایی شوند و با ذکر حدیثی از (حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام «من علّمنی حرفاً فقد صیّرنی عبداً» هر کسی به من یک کلمه چیزی یاد بده مرا بنده ی خودش کرده ... ) درباره اهمیت و اثرگذاری آموزش در قشر کودک و نوجوان و تکریم استاد نکاتی را مطرح کرد.

محمدی بر دقت نظر و اهتمام بیشتر مربیان و معلمان در حوزه تربیت آنها تاکید کرد.

گفتنی است ؛در پایان این دیدار طومار انقلاب اسلامی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان دعا برای کشورم ایران ... توسط فرماندار محترم شهرستان امضا گردید و دعای زیبای خود را برای کشور ایران نگاشته و به یادگار نهادند.

یاد آور می شود ؛از طرف اعضای کانون پرورش فکری تابلوی هنری به رسم قدردانی تقدیم فرماندار گردید.

دیدار اعضای منتخب مرکز صفی آباد با فرماندار شهرستان
دیدار اعضای منتخب مرکز صفی آباد با فرماندار شهرستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =