خلاقیت، ابتکار،  شادی و نشاط و استفاده از ظرفیت های هنری در برنامه های ۲۲ بهمن کانون فارس

امسال شاهد استفاده از ظرفیت های هنری همراه با خلاقیت، ابتکار، شادی و نشاط در برنامه های ۲۲ بهمن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس بودیم.

علی خواجه نژادیان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، و رئیس کمیته کودک و نوجوان دهه فجر استان فارس، در گفتگو با روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، گزارشی از برنامه های کانون در ۲۲ بهمن ماه ارائه داد و ضمن سپاس از همکاران پر تلاش کانون در سراسر استان که با برپایی غرفه ها و خیمه ها و میز های خدمت رسانی و اجرای برنامه های فرهنگی هنری، شور و نشاط ویژه ای را در راهپیمایی ایجاد کردند، استقبال مردم از برنامه های کانون را کم نظیر اعلام کرد و افزود:وجه تمایز برنامه های کانون با دیگر دستگاه ها و نهاد ها، خلاقیت، ابتکار و شادی و نشاط و استفاده از ظرفیت های هنری بود.
خواجه نژادیان به فعالیت های مراکز در شهرستان های استان فارس، به ویژه مراکز کانون شیراز در راهپیمایی اشاره کرد و افزود:همکاران در سه غرفه خدمات رسانی و یک جایگاه ویژه اجرای برنامه های هنری، در ارتباط صمیمی با کودکان و خانواده ها، تلاش کردند که لحظاتی شاد را برای آن ها به یادگار بگذارند.

خواجه نژادیان گفت: از ساعات ابتدایی صبح نیروهای عزیز خدماتی به همراه همکاران پشتیبانی، مربیان مراکز و کارشناسان اداری، ضمن محیا سازی فضای غرفه ها، تعداد قابل توجهی محصولات فرهنگی را برای کودکان و نوجوانان محیا کرده بودند، که توزیع حدود ده هزار پرچم ایران و توزیع بیش از هزار بادکنک با آرم کانون و پلاکارد از جمله فعالیت های همکاران بود .
وی افزود :نقاشی پرچم و گل لاله و ... بر روی چهره، اجرای انواع بازی‌ها و سرگرمی‌ها و اجرای مسابقه همراه با اهدای جوایز ، ایستگاه نقاشی، نمایش عروسکی، تئاتر، ایستگاه سرود،اجرای طنز مجری و عروسک آقای شیرازی، و... از جمله فعالیت‌هایی بود که به مناسبت جشن ملی انقلاب در غرفه ها و جایگاه اجرایی و میدانی کانون استان فارس به اجرا درآمد .
اجرای سرود های میدانی در غرفه های مراکز شهرستان ها، بر پایی نمایشگاه کتاب های کانون در حوزه انقلاب اسلامی، نقاشی پرچم،و اجرای انواع بازی و سرگرمی از جمله فعالیت های چشمگیر مسیر در راهپیمایی شهرستان هابود.
وی افزود: مربیان و مسئولین کانون با حضورفعال خود در برنامه های دهه فجر به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ، وفاداری خود را به آرمان های انقلاب اسلامی و تبعیت خود را از ولایت فقیه به نمایش گذاشتند.
خلاقیت، ابتکار،  شادی و نشاط و استفاده از ظرفیت های هنری در برنامه های ۲۲ بهمن کانون فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =