افتتاح غرفه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور

حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور از غرفه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در راهپیمایی ۲۲بهمن در بجنورد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان شمالی غرفه ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راهپیمایی ۲۲بهمن در بجنورد با حضور حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور،حجت الاسلام محمدی مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ، اقا بیگی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و جمعی از مسیولین استان افتتاح شد . 

فرهاد آقا بیگی با اشاره به اینکه در ایام الله دهه ی فجر، حضور موثر کودکان و نوجوانان با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و تجدید میثاق، مورد توجه است تصریح کرد : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالیبا برگزاری پویش سراسری جوانه ها در استان، به این هدف مهم نایل گردد.

آقا بیگی  مهم ترین اهداف این طرح را تقویت و توانمندی و مشارکت پذیری کودکان و نوجوانان، ایجاد شادی و نشاط اجتماعی و تبیین دستاوردهای ایران اسلامی بر شمرد.

او بخش های مختلف پویش را ساخت عروسک های خلاق با ابزار دور ریختنی مانند دستکشی، نخی و هر نوع عروسک خلاق و ساده، ساخت تراکت با مقوا و کارتن، و ساخت تراکت های خلاق با مقوا و کارتن  با شعار های انقلابی و مسابقه عکاسی با تراکت های خود در مسیر راهپیمایی برشمرد.

به گفته آقا بیگی همه کودکان و نوجوانان بجنوردی که دست سازه های خود را به غرفه کانون پرورش فکری  اوردند  هدایای  خود را دریافت کردند.

همچنین نمایشگاهی از دست سازه های  کودکان و نوجوانان بجنوردی در محل مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بجنورد برگزار شد .

جهت مشاهده نمایشگاه دست سازه های  کودکان و نوجوانان بجنوردی اینجا کلیک کنید.

افتتاح غرفه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور وزیر کشور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =