بامعرفی گروه های سرود و هنرهای نمایشی کانون به چرخه فرهنگ، زمینه ساز اقتصاد فرهنگی خواهیم شد

احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی به معرفی آثار تولید شده سرود و هنرهای نمایشی به چرخه فرهنگی جامعه تاکید کرد.

احسان منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در آیین اختتامیه مرحله استانی دومین جشنواره ملی سرود آفرینش و نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در مجتمع فرهنگی کانون در اراک ضمن خوشامدگویی به مهمانان، ظرفیت بالای استان در سرود و نمایش را ارزشمند دانست و بیان کرد: کانون پرورش فکری می تواند پرچمدار این جریان فرهنگی باشد .

معرفی آثار تولیدی سرود و هنرهای نمایشی به چرخه فرهنگی، زمینه ساز اقتصاد فرهنگی خواهد شد

احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ضمن تاکید بر فضای تعاملی دیگر ارگان ها جهت معرفی آثار تولیدی در سرود و نمایش عروسکی گفت: فضای تعاملی دیگر ارگان ها مثل صدا وسیما ، آموزش و پرورش و شهرداری با کانون پرورش فکری به معرفی آثار تولید شده سرود و هنرهای نمایشی در جشنواره به چرخه فرهنگی جامعه می تواند زمینه ساز اقتصاد فرهنگی شود.
منصوری شرکت مراکز کانون روستاها و نقاط دور استان را در این رویداد ارزشمند دانست و گفت:  از زیبایی های این دوره جشنواره شرکت مراکز کانون از روستا های دور افتاده استان است و ابراز امیدواری کرد که در آینده با غنی کردن  امکانات و توانمندسازی مربیان شاهد ارائه آثار بهتری در این زمینه باشیم .

معرفی آثار تولیدی سرود و هنرهای نمایشی به چرخه فرهنگی، زمینه ساز اقتصاد فرهنگی خواهد شد

مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی به مرحله استانی جشنواره سرود آفرینش اشاره کرد و گفت: دومین جشنواره ملی سرود آفرینش با شعار «نغمه‌های روشن فردا» با هدف عمومی سازی و مردمی سازی سرود اقشار مختلف جامعه و ارتقاء ظرفیت سرود به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی با موضوعات، سرزمین من ایران، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، نام آوران، مراسم و مناسبت‌های ملی و آیینی و آزاد برگزار شد.

وی بیان داشت: بعد از رقابت ۲۱ گروه سرود امروز در این مراسم دو گروه سرود برتر و برگزیده به مرحله ملی مسابقات کشوری به همراه دو گروه شایسته تقدیر از سوی هیئت داوران معرفی می گردد .

منصوری در ادامه به مرحله استانی جشنواره هنرهای نمایش نیز اشاره کرد و گفت: نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایش کودک و نوجوان با شعار«این صحنه خانه ما است» با هدف عمومی سازی و ارتقاء ظرفیت نمایش به عنوان یک واسطه‌ی تربیتی در جامعه و مراکز کانون با موضوعات مختلفی از جمله نامداران، امیدآفرینی و آیین‌های بومی، نمایش‌های طنز با موضوع محیط زیست و موضوع آزاد برگزار شد.

وی بیان داشت: بعد از رقابت ۱۴ گروه نمایش عروسکی امروز سه نمایش برگزیده به مرحله ملی این دوره از مسابقات از سوی هیئت داوران معرفی می گردد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =