کد خبر: 337380
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
بازدید 48
ترسیم نقشه‌ی راه کانون البرز برای سال جدید

مدیر کل و کارشناسان کانون البرز، در نشست شورای کارشناسی استان به تببین سیاست‌های کلی مدیر عامل محترم کانون و نقشه‌ی راه سال جدید پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، زینب عاشری، مدیر کل کانون استان در این نشست با اشاره به آخرین نشست فصلی مدیران کل کانون که به تازگی در مشهد مقدس برگزار شد، از اهتمام و جدیت مسوولان کانون برای برون رفت از شرایط فعلی و تبدیل مراکز به مراکزی پویاتر و فعال‌تر از پیش سخن گفت.

نوجوانان محور فعالیت‌ها باشند

این مقام مسوول مرکز محوری به معنای افزایش تعامل مراکز با دیگر فعالان حوزه‌ی کودک و نوجوان در محلات مختلفی که مراکز کانون در آن جا استقرار دارند، نوجوان محوری و بهره‌گیری از نوجوانان در تمام حوزه‌ها به ویژه اداره‌ی امور مراکز و حضور به عنوان دستیار در کنار همکاران ستادی و مربیان مراکز و مخاطب محوری و توجه به فعالان حوزه‌ی کودک و مشارکت در برنامه‌های این حوزه با حفظ جایگاه تولی گری کانون را از مهم‌ترین ارکان سیاست‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال آتی عنوان کرد.

اهمیت ویژه به حوزه‌ی رسانه و به ضریب رساندن فعالیت های رسانه‌ای از طریق تولید محتواهای مناسب و انتخاب عناوین جذاب برای رویدادها، توجه به تقویم زمانی و تعریف برنامه‌های  مشخص برای هر واحد، مطالعه‌ی سند راهبردی پیشنهادی ۵ ساله‌ی کانون و ترسیم برش استانی برای این سند با توجه به نیاز روز جامعه و اسناد بالادستی،توجه به مربیان و ارتقای جایگاه آنان ،توجه ویژه به شاداب سازی مراکز، تحلیل و ارزیایی صحیح از رویدادها و همکاران و استفاده از تجهیزات و امکانات برای ارتقای فعالیت‌ها از دیگرمواردی بود که توسط این مقام مسوول مطرح شد.

در ادامه کارشناسان حاضر در نشست، چالش‌ها و آسیب های فعالیت های سال جاری را عنوان کرده و مقرر شد با انجام بازدیدهای مستمر کارشناسی از مراکز و پیدا کردن نقاط قوت و ضعف و رفع موانع موجود به اجرای سیاست‌های کلان کانون پرداخته شده و همکاران هر واحد برای پویاتر شدن همکاران و اعضای مراکز در این زمینه برنامه‌ریزی کرده و فعاالیت های خود را اعلام کنند .

گفتنی است این نشست صبح روز چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲، در اتاق جلسات کانون البرز برگزار شد.

قرار است دیگر نشست‌ها به منظور تدوین برش استانی سند راهبردی کانون برگزار و فعالیت های سال آتی و محورهای آن به مراکز ابلاغ و با مشارکت این عزیزان اجرا شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =