پیام مهدی آقایاری مدیرکل کانون پرورش فکری استان اصفهان به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان ( عج )

در نیمه شعبان، زیستن و شکفتن‌های ابدی آغاز می‌شود و زمین، مژدگانی شکوفه زاری پرطراوت را، دریافت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، به مناسبت میلاد خجسته منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود ( عج ) و هفته سربازان گمنام امام زمان ، مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان پیامی صادر کرد .

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم"

"قُلْ کلُّ مُّترَبِّصٌ فَترَبَّصوا فَستَعْلَمُونَ مَنْ أَصحَب الصرَطِ السوِی وَ مَنِ اهْتَذی"

بگو همه ما و شما در انتظاریم. حال انتظار کشید. اما به زودی می‏دانید چه کسی از اصحاب صراط مستقیم است و چه کسی هدایت یافته است .

در نیمه شعبان، زیستن و شکفتن‌های ابدی آغاز می‌شود و زمین، مژدگانی شکوفه زاری پرطراوت را، دریافت می‌کند. امید آمدن منجی، شیرین‌ترین انتظارهاست و درک حکمت این انتظار زمینه‌ساز تعالی‌ خودسازی و تکامل خواهد بود. آری انتظار یعنی امید برای وضعیت بهتر که با قدوم حضرت ولی‌عصر(عج) منجی عالم بشریت محقق خواهد شدو این ایام که به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده، تداوم حرکت امنیت و ابزاری برای رسیدن به آرامش است.

پانزدهمین روز از شعبان‌المعظم، منقش به نام پر تلالو دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت صاحب‌الامر امام مهدی(عج) شده و دل عاشقان و دلدادگان حضرتش را به یمن این مولود پر سعادت خوشنود و نورانی کرده است. مزین شدن این ایام خجسته به نام نکوداشت همت و بصیرت سربازان گمنام امام زمان(عج)، مجال نکویی است، برای پاسداشت اهتمام و مجاهدت مردانی هم چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در راستای برپایی و گسترانیدن نظم، امنیت، آسایش و رفاه مردمان این سرزمین از هیچ بزنگاهی مضایقه نکرده و مجدانه با تاسی از خون شهیدان انقلاب اسلامی و فرامین فرماندهی‌معظم‌کل قوا، در این گذرگه پرخطر و آسیب قدم می‌گذارند.

اینجانب فرا رسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام المبین، حجت الله علی العالمین حضرت حجت بن الحسن العسکری را به مردم دارالمومنین و ولایت مدار استان اصفهان ،  خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی و بخصوص همکاران جهادی خودم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان  و همه منتظران آن حضرت تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم .

 مهدی آقایاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =