افتخارآفرینی دو عضو کانون خراسان در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان یزد

درسا نکویی و یزدان انتظاری افتخارآفرینان کانون خراسان رضوی در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان یزد شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در آئین پایانی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان دو عضو از کانون خراسان رضوی در بخش‌های مسابقه تئاتر خردسال و مسابقه تئاتر خیابانی و نمایش ایرانی افتخار آفریدند.

هیات داوران مسابقه تئاتر خیابانی و نمایش ایرانی متشکل از سیدفاتح بادپروا، سروش جمشیدی، مهدی حاجیان پس از ارزیابی آثار حاضر در این بخش،  تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی نقالی را به درسا نکویی برای مجلس نقل «عروسی بانو گشسب» از مشهد اهدا کردند.

همچنین هیات داوران بخش مسابقه تئاتر خردسال متشکل از سوسن مقصود لو، مجید قناد و امیر سلطان‌احمدی پس از مشاهده و ارزیابی آثار حاضر در این بخش، لوح تقدیر و جایزه نقدی بازیگری خردسال را به یزدان انتظاری برای بازی در نمایش «داستان گم شدن هویج آقا و سیب زرده و کلوچه خانم» اهدا کردند.

درسا نکویی عضو مرکز شماره ۲ مشهد و قصه‌گوی برگزیده جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استانی و منطقه‌ای خراسان رضوی در بخش آئینی و سنتی و یزدان انتظاری عضو مرکز تخصصی تئاتر کانون مشهد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =