شرکت در انتخابات جهاد واقعی در برابر دشمنان است

مهدی آقایاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات ضمن صدور بیانیه ای اعلام کرد: شرکت در انتخابات، یک جهاد واقعی در برابر دشمنان است و طبق وعده الهی، این جهاد مخلصانه ملت ایران می‌تواند مسیر حرکت به سمت قله‌ها را تسریع کند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، مهدی آقایاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات ضمن صدور بیانیه ای اعلام کرد: شرکت در انتخابات، یک جهاد واقعی در برابر دشمنان است و طبق وعده الهی، این جهاد مخلصانه ملت ایران می‌تواند مسیر حرکت به سمت قله‌ها را تسریع کند .

به نام خداوند بزرگ ؛

انتخابات، هم حق مردم است، هم وظیفه‌ی مردم است؛ هم باید حق را استنقاذ کنیم، هم باید وظیفه را بخوبی انجام دهیم.   

 مقام معظّم رهبری(مدظلّه العالی)

در این بیانیه آمده است: ما خانواده بزرگ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به همراه آحاد مردم شریف ، نجیب ، پیشرو و انقلابی استان اصفهان در مسیر نورانی حرکت انقلاب اسلامی به سمت تمدن نوین اسلامی، بر خود فرض و حق می‌دانیم که در لبیک به ندای رهبر عزیزمان همچون گذشته، علاوه بر دعوت همه اقشار مردم به حضور آگاهانه، حماسی و پرشور در عرصه بزرگ و سرنوشت‌ساز انتخابات پیشِ‌رو، مجاهدانه و بی‌دریغ، در متن فعالیت‌هایمان تواصی به حق نموده و با استناد به رهنمودهای قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام و با تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رافع ابهام در بین اقشار جامعه باشیم و بدون اعتنا به زبان‌های بی‌تقوا و ناامیدکننده، آحاد امت اسلامی را همچون یدی واحده به شرکت در این نمایش بزرگ اقتدار و انتخاب افراد اصلح، با نیت خیر و خدایی دعوت نماییم.

 آنچه امروز می تواند ضامن امنیت، استقلال و آزادی ملت سربلند ایران اسلامی باشد و دشمنان قسم خورده این نظام را که همگی در راستای القا ناامیدی به ملت ایران هم پیمان شده اند را شکست دهد، مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خود است، همچنانکه آرامش و اقتدار امروز ایران بزرگ مرهون حماسه حضور همیشگی ملت در صحنه های دفاع از کیان ملی و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است. 

 اهمیت شرکت در انتخابات بگونه ای است که مشارکت حداکثری باعث یأس دشمنان و تقویت کننده امنیت کشور است لذا حضور گسترده و همگانی مردم در پای صندوق های رای علاوه بر تجدید میثاق با آرمان های مقدس امام و شهدا ،مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهدبود.

 با وجود برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی، انقلاب دچار «بن بست» نشده است. بن‌بست را منافقان و بیماردلانی القا می‌کنند که خودشان در مقاطعی از تاریخ انقلاب، عامل به وجود آمدن مشکلات بودند، تا مردم را از نظام اسلامی دلسرد کنند ؛ بن بست، زمانی به وجود می‌آید که «راه حلّی» برای رفع مشکلات و تلخی‌ها وجود نداشته باشد امّا اگر مردم با «تقوای جمعی» که همان شرکت در انتخابات و انتخاب نمایندگان باتقوا، جهادی و عدالتخواه است، آنگاه گشایش‌های بزرگی در کشور ایجاد خواهد شد.

 با وجود پیشرفت‌های کم‌نظیر و بعضاً بی‌نظیر ایران اسلامی در ۴۵ سال گذشته در عرصه‌های مختلف فرهنگی، زیرساختی، پزشکی، ورزشی، علمی، صنعتی، منطقه‌ای، بین‌المللی و نظامی، مردم ما هنوز در برخی عرصه‌ها مانند عرصه اقتصادی و معیشتی با مشکلاتی مواجهند که انشالله با حضور حداکثری در انتخابات که نشانه اقتدار نظام اسلامی است و انتخاب افراد اصلح ، مجلسی قوی را برای ایران قوی  تشکیل خواهند داد که با ریل گذاری علمی و منطقی و وضع قوانین تسهیل گر، سرعت بخش و جهادی بستر حل مشکلات موجود را فراهم آورند .

انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و عاملی بسیار مهم و تعیین کننده در انسجام ملی و پیشرفت کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود ، برگزاری انتخابات دو نهاد مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی یعنی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در 11 اسفند 1402 با توجه به شرایط عمومی کشور ، ازجمله مهمترین رخدادهای انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود .

حضور و مشارکت در انتخابات علاوه بر ادای تکلیف شرعی و سیاسی، حمایت و استمرار موفقیت های ایران عزیز در جهش ساختارهای دانش بنیان، تولید علم در جهان، تولید علم در کشورهای اسلامی، مقالات پراستناد، مشارکت بین المللی (دیپلماسی علمی) و .... می باشد.

اینجانب از همه ملت فرهیخته و بابصیرت ایران سرفراز خصوصا جامعه عظیم فرهنگی و هنری کشور و استان قهرمان پرور اصفهان ، اساتید ، معلمان، دانشجویان ، دانش آموزان گرامی و همه همکاران عزیزم در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان دعوت می کنم علاوه بر حضور فعال و موثر در انتخابات، به هر شکلی که می توانند زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ به عنوان یک مؤلفه اقتدار جمهوری اسلامی ایران باشند.

مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان .

شرکت در انتخابات جهاد واقعی در برابر دشمنان است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =