کد خبر: 337639
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
فعالان حوزه‌ی فرهنگ نماز در کانون استان اردبیل تقدیر می‌شوند

ستاد اقامه نماز اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، چهارمین جلسه‌ی خود در سال ۱۴۰۲ را روز پنج‌شنبه دهم اسفندماه در دفتر مدیرکل برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جلسه که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد، ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون استان در ابتدای سخنان خود مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را وظیفه دینی و ملی عنوان کرده و برای جلب مشارکت عمومی در امر انتخابات ۱۱ اسفندماه توسط مربیان و کارکنان کانون تأکید کرد.

وی در ادامه به اهمیت ایجاد فضای معنوی در کلیه مراکز کانون اشاره‌کرده و با قدردانی از مربیانی که در عرصه‌ی توسعه و ترویج فرهنگ نماز، همّت و تلاش مضاعفی داشته‌اند، خواستار بازدید از نمازخانه‌های مراکز توسط دبیر ستاد اقامه نماز کانون استان برای شاداب سازی فضا و رفع موارد موردنیاز شد.

در ادامه جلسه، فاضل درخشان، دبیر شورای اقامه‌ی نماز کانون استان نیز پیرامون اقدامات انجام‌یافته گزارشی از عملکرد این ستاد در اداره کل و مراکز کانون در سال ۱۴۰۲ را ارائه کرد.

گفتنی است، در این جلسه با بررسی عملکرد این ستاد طبق برنامه‌های مصوب در زمینه‌ی ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز جهت ارائه مستندات و بارگذاری در سامانه سجاده، جهت بازدید از مراکز کانون در بازه‌ی زمانی مختلف برنامه‌ریزی‌شده و مقرر شد با اهدای لوح تقدیر از پنج نفر از همکاران فعال در حوزه نماز تقدیر به عمل آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =