مرحله استانی جشنواره سرود نغمه های آفرینش در تبریز برگزار شد.

مرحله استانی جشنواره سرود نغمه های آفرینش با حضور 16 گروه راه یافته به بخش استانی و معرفی آثار برتر جهت حضور در مرحله کشوری در تبریز به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی 28 گروه سرود از شهرهای تبریز، میانه، ورزقان، کلیبر، اهر و مراغه متقاضی حضور در این جشنواره بودند که در این میان 16 گروه برای بخش استانی و راه یابی به مرحله کشوری توسط هیئت انتخاب معرفی شدند.

شایان ذکر است مرحله استانی این جشنواره یکشنبه 13 اسفند ماه سال جاری در سالن هنرستان اقبال آذر برگزار و پس از داوری آثار، سرودهای برگزیده در دو بخش راه یافته به مرحله کشوری و شایسته تقدیر استانی معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.

گفتنی است گروه سرود مرکز شماره 1 کانون تبریز به سرپرستی خانم نازیلا قاسم زاده و گروه سرود سردار قاسم سلیمانی به سرپرستی آقای جواد محمدزاده موفق شدند عناوین برتر این جشنواره را کسب و به مرحله کشوری راه یابند.

همچنین گروه سرود مدرسه استثنایی شهرستان میانه نیز در بخش فراگیران موفق به راه یابی به بخش کشوری شد.

گروه سرود مرکز مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز به سرپرستی خانم فاطمه زارع و گروه سرود تسنیم دارالقرآن آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز نیز به عنوان گروه های استانی شایسته تقدیر معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.

گزارش تصویری این جشنواره را از اینجا و اینجا ملاحظه نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =