کد خبر: 337729
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
بازدید 76
فراخوان نخستین جشنواره قصه‌گویی امام مهدی منتشر شد

فراخوان نخستین جشنواره قصه‌گویی امام مهدی که با مشارکت دبیرخانه کشوری پایگاه انتظار و مهدویت ، مسجد مقدس جمکران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار می‌شود منشتر شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، فراخوان نخستین جشنواره قصه‌گویی امام مهدی که با مشارکت دبیرخانه کشوری پایگاه انتظار و مهدویت ، مسجد مقدس جمکران و کانون پرورش فکری کودکان و  نوجوانان استان قم برگزار می‌شود منشتر شد. 

بر اساس این فراخوان مخاطبان در تمامی گروه‌های سنی می‌توانند تا ۶ اردیبهشت ماه آثار خود را در سه بخش قصه‌گویی صحنه‌ای، پادکست و قصه‌گویی نمایشی در قالب‌ فیلم‌های دودقیقه‌ای به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. 

توجه ویژه به قصه‌های دینی و بهره‌مندی از آموزه‌ها و معارف اهل‌بیت علیهم السلام، تولید قصه‌ با موضوع مهدویت و امام زمان(عج) و انتقال آن به کودکان و نوجوانان با عنوان نسل ظهور، عمومی‌سازی و مردمی‌سازی قصه‌گویی در اقشار مختلف جامعه از جمله اهداف برگزای این جشنواره است.   فضاسازی و ارتقای ظرفیت قصه‌گویی به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی جامعه از دیگر اهدافی است که این جشنواره دنبال می‌کند. 

لازم است شرکت کنندگان آثار خود را در قالب و  مهلت تعیین شده از طریق شناسه ghessemahdavi@ در پیامرسان شاد یا ایتا به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 

فراخوان نخستین جشنواره قصه‌گویی امام مهدی منتشر شد

دریافت شیوه‌نامه جشنواره قصه‌گویی امام مهدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =