کد خبر: 337815
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
بازدید 185
هفته بزرگداشت شهدا ؛ بهترین زمان برای یادآوری شهید و شهادت

مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با اشاره به هفته بزرگداشت شهدا که از ۱۵ لغایت ۲۲ اسفند نامگذاری شده است، گفت: این زمان بهترین فرصت است تا دست کم برای همه اقشار و مسئولین جامعه موضوع شهید و شهادت را یادآوری کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، مهدی آقایاری مدیر کل کانون استان به مناسبت هفته بزرگداشت شهدا اظهار نمود : اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا و جانفشانی و از خود گذشتگی رزمندگان هشت‌سال دفاع مقدس است که با اهدای جان خود عزت، اقتدار، امنیت و سربلندی را به ایران اسلامی ارزانی داشتند.

وی با اشاره به هفته بزرگداشت شهدا که از ۱۵ لغایت ۲۲ اسفند نامگذاری شده است، گفت:  این زمان بهترین فرصت است تا دست کم برای همه اقشار و مسئولین جامعه موضوع شهید و شهادت را یادآوری کرده و بگوییم که هر چه داریم از مجاهدت و خون شهدا است .

 آقایاری بیان کرد : در رهنمودهای امام راحل(ره ) و مقام معظم رهبری در تبیین مقام شهید همواره بزرگداشت و تجلیل از شهیدان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خاندان معظم شهدا به عنوان رسالت خطیر مورد تاکید و عنایت بوده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان با اشاره به توانمندی مربیان کانون خواستار استفاده از تمام ظرفیتهای فرهنگی ، هنری و ادبی و تولید محتوا باشاخص های مطلوب برای شناساندن و ترویج مقام شهید ، فزهنگ سرخ شهادت و «روز بزرگداشت شهدا» شد و بیان کرد: زنده نگه‌ داشتن یاد، نام و خاطره شهدا و تبیین حق عظیم شهیدان از اهداف «روز بزرگداشت شهدا» است و این وظیفه خطیر ماست که این فرهنگ را با ابزار هنر به نسل نوجوان و جوان به صورت خلاقانه و بدیع آموزش دهیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =