" رشد روشن دانش آموز"، مجله‌ای برای کودکان و نوجوانان کم‌بینا و روشندل

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: مجله " رشد روشن دانش آموز" و کتاب‌های متنوع دیگری مختص کودکان و نوجوانان کم‌بینا و روشندل در مرکز 3 همدان وجود دارد که با مراجعه به مرکز می‌توانند از آنها استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه مخاطب محوری و توجه به جامعه هدف یکی از مهم‌ترین رسالت‌های سازمانی‌ کانون معرفی کرد و گفت: کانون دوست دارد که همه کودکان و نوجوانان از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود در کانون حتی در روستاهای صعب العبور و چادر عشایر نهایت استفاده را ببرند.

معصومه ابراهیمی‌هژیر ادامه داد: در این میان کانون حواسش به بچه‌های فراگیر چون کم بینا و روشندل و نیز به ناشنوا و ... هم هست و برای آنها کتاب‌های زیادی را به چاپ رسانده که در کتابخانه‌های کانون در سراسر کشور موجود است.

وی تصریح کرد: یکی از آن مجله‌هایی که به دست بچه‌ها می‌رسد مجله " رشد روشن دانش آموز" است که مختص دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم دوره ابتدایی است.

ابراهیمی‌هژیر با بیان اینکه این مجله اولین مجله با دو خط بینایی و بریل برای دانش آموزان کم بینا و نابینای دوره ابتدایی 10 الی 12 ساله در ایران است، اظهار کرد: این ماهنامه به زبان فارسی منتشر و به صورت رایگان بین دانش آموزان نابینا و کم بینا در سراسر کشور توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این ماهنامه بچه‌ها را تشویق می‌کند تا با لذت مطالعه کرده و مهارت خواندن را در خود تقویت کنند و این مجله خواندنی‌های مختلفی از جمله داستان، شعر، دستور آشپزی، سرگرمی، معما، مطالب انگیزشی و روانشناسی و ... را در خود دارد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: کودکان و نوجوانان می‌توانند به مرکز 3 همدان واقع در شهرک مدرسه مراجعه کرده و از این مجلات و کتاب‌های مخصوص استفاده کرده و یا به کمک بزرگترهای خود اشتراک این مجله را گرفته تا برایشان رایگان ارسال شود و به راحتی از مطالب آن استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =