سفارش شهدا به ما خدمت صادقانه به مردم است

مدیر کل کانون در دیدار با نماینده ولی فقیه استان همدان از مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: یکی از مهم‌ترین سفارش‌های شهدا به ما خدمت صادقانه به مردم و جلب رضایت خداوند است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، نماینده ولی فقیه استان همدان قبل از برگزاری آئین عبادی- سیاسی نماز جمعه از مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با حضور استاندار و سایر مدیران ارشد استانی تقدیر کرد.

معصومه ابراهیمی هژیر ضمن تشکر از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در روز 11 اسفند، اظهار کرد: باید به مردم ایران برای خلق حماسه‌ای دیگر و مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان تبریک گفت زیرا با این عمل خود دست دشمن خالی شد.

وی افزود: به عنوان یک دختر شهید بسیار خرسندم که ستاد برگزاری نماز جمعه همدان طرح معرفی شهید را برای معرفی شهدا به مردم خصوصا نسل امروز در نماز جمعه اجرا می‌کند و در این روز هم یادی از پدر شهید من شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اشاره به روز 22 اسفند تصریح کرد: این روز به نام شهدا نامگذاری شده است و فرصتی است که یادی کنیم از شهدا و خانواده‌های آنها و یادمان باشد که شهدا از همه چیز خود جان، مال، همسر و فرزند و... گذشتند که ما امروز در امنیت و آرامش زندگی کنیم پس باید پیام شهدا را به خودمان یادآوری کنیم و از آن غاقل نباشیم.

تقدیر نماینده ولی فقیه استان همدان از مدیر کل کانون

وی خطاب به برخی از افراد جامعه که به خانواده شهدا اهانت می‌کنند، خاطرنشان کرد: به این افراد باید گفت در راه شهید بودن به شعار دادن و حرف زدن نیست بلکه در راه شهید بودن یعنی برای انقلاب کار کردن، پیرو رهبری بودن، در خدمت مردم بودن و در میان مردم بودن است.

ابراهیمی هژیر گفت: مهم‌ترین وصیت شهدا خدمت و انجام کار صادقانه و خالصانه برای رضای خدا و برای مردم بوده است که اگر به این نکته عمل کردیم پس در راه و خط شهدا هستیم.

در این مراسم آیت الله شعبانی از معصومه ابراهیمی هژیر دختر شهید حاج ستار ابراهیمی هژیر که 12 اسفند سالگرد شهادت این فرمانده بزرگ جنگ تحمیلی بود، تقدیر کرد.

همچنین نهالی به یاد این شهید به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در محوطه حسینیه امام خمینی کاشته شد.

تقدیر نماینده ولی فقیه استان همدان از مدیر کل کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =