پیام مدیر کل کانون پرورش فکری استان اصفهان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

مهدی آقایاری : رمضان به ما می‌آموزد که وقتی دل در گروی خدا باشد تحمل هیچ تحریم و تنگنایی هر چقدر شدید و جانفرسا سخت نیست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ،  مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری استان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان پیامی صادر کرد؛ متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِیَ أُنزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ

اینک که لحظه به لحظه صدای قدم‌های استوار هلال ماه مبارک بیشتر و بیشتر به گوش جان می‌رسد و در این ساعات که می رود تا عطر خوش ماه خدا سراسر وجود هستی را معطر سازد و در این لحظات که قلب‌های منتظران برای نزول اجلال قدم‌های آسمانی زیباترین ماه خدا به طپش افتاده، جان آدمی تا آستان معبود خویش قد می‌کشد و حسرت روزهایی را که در جنت ماوا داشت را اشک می‌ریزد و دقایق را می‌شمارد برای دوباره رسیدن به فردوس برین که پیشترها جایش بود...

و چه زمانی بهتر و مناسب‌تر از روزهای روشن و شب‌های نورانی رمضان برای این بازگشت دوباره و دوباره خدایی شدن؟

رمضان همان ماهی است که خداوند الرحمن آن را بهترین ماه قرار داده و خود در کتاب شریفش آن را زمان هدایت به سوی خود و تفریق میان حق و باطل یاد نموده است.

رمضان، صرفا زمانی برای عبادت صرف نیست هر چند که هر نفس مومن روزه‌دار در این ماه خود عبادت است اما این ماه همان بزنگاهیست که انسان به درون خود نگریسته و ممتازترین لحظات برای خودسازی و خویشتن داریست.

رمضان به ما می‌آموزد که وقتی دل در گروی خدا باشد تحمل هیچ تحریم و تنگنایی هر چقدر شدید و جانفرسا سخت نیست.

روزهای رمضان ایامی است که هر لحظه کوتاهش هزاران درس اخلاق و انسان سازی در خود داشته و در همین روزهاست که قرابت با آیات نورانی کلام الله روح آدمی را به وجد آورده و معنای واقعی عبودیت و انسانیت را برایش ترجمان می‌کند.

رمضان همیشه زیباست و زیبایی آن هر سال جلوه‌های خاص خود را دارد و در این سال‌ها که بد اندیشان و کوردلان سعی در مخدوش نمودن چهره نورانی دین مبین اسلام و ارائه شخصیتی خشن و دور از واقعیت از مسلمانان را دارند حال و هوای دیگری دارد.

رمضان امسال را آنچنان با شکوه برگزار می‌نماییم و در این ماه چنان دل به بندگی خداوند می‌سپریم که هیچ اهریمن و کژاندیشی را توان تخدیش و عوام فریبی نباشد و نتواند واقعیت تابنده و نورانی اسلام و مسلمین را به گونه‌ای دیگر به نمایش بگذارد.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان و عرض التماس دعا از محضرتان، فرا رسیدن این ماه سراسر برکت را به کلیه مسلمانان ، ملت مومن ایران اسلامی ، هم استانی های همیشه پیشرو و باایمان و بخصوص همکاران خوبم در خانواده بزرگ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان تبریک عرض نموده و آرزو  می نمایم تا خداوند بزرگ توفیق هر چه بیشتر بندگی اش را در این ماه به همه ما اعطاء نموده و قدرت نزدیکی به معروف خود و دوری از منکرات را بر ما ارزانی دارد.

مهدی آقایاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =