مراسم جشن عبادت دانش‌آموزان دبستان نهضت اسلامی در مرکز چهار کانون اردبیل

در آستانه‌ی فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مراسم جشن عبادت و تکلیف ۱۲۵ دانش‌آموز دبستان دخترانه‌ی نهضت اسلامی روز یک‌شنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ در مرکز شماره‌ی چهار کانون اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در آغاز این جشن بزرگ که با شور و حال وصف‌نشدنی دختران ۹ ساله‌ی مدرسه نهضت اسلامی همراه بود، حاملان قرآن، قاری کوچک این جشن را همراهی کرده و مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید شروع شد.

بر اساس این گزارش، مربیان و معلمان مدرسه نیز در ادامه برنامه‌های این مراسم با اجرای فعالیت‌های مختلف ازجمله آشنا کردن حاضران با احکام دینی و مضامین اسلامی و قرآنی، تأکید به اقامه‌ی نماز، نگه‌داشتن احترام والدین و دوری از خطا و گناه، دانش آموزان را با وظایف دینی‌شان آشنا ساختند.

مراسم جشن عبادت دانش‌آموزان دبستان نهضت اسلامی در مرکز چهار کانون اردبیل

در این برنامه فاطمه حیدری مربی مسئول مرکز نیز ضمن تبریک این جشن به دانش‌آموزان و معرفی فعالیت‌های کانون، داستان آرزوی زنبورک را قصه‌گویی کرد.

گفتنی است پخش فیلم، اجرای دکلمه و سرود، شعرخوانی، قرائت سوگندنامه، اجرای مسابقه و اهدای جوایز از دیگر برنامه‌های این جشن باشکوه و خاطره‌انگیز که با همراهی مربیان مرکز شماره‌ی چهار کانون اردبیل اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =