تقدیر از برگزیدگان مسابقات نقاشی کانون مرکز ۳ شیراز

از برگزیدگان مسابقات نقاشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز ۳ شیراز با حضور معاون فرهنگی استان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات نقاشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز ۳ با حضور مجید خطبایی معاون فرهنگی استان، برگزار شد. این مراسم، همزمان با فرارسیدن بهار طبیعت و در کنار سفره هفت سین نوروز، برگزار گردید واز ۳ نفر از برگزیدگان مسابقات تجلیل و لوح تقدیر و جوایزی به آنها اهدا شد.


یکی از اعضا، فائزه فتحی عضو نوجوان بود که با هنرمندی و خلاقیت خاص خود در بیست و پنجمین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی نقاشی نوازاگورا کشور بلغارستان در سال ۲۰۲۳، برگزیده شده و دیپلم افتخار را دریافت کرده بود.
همچنین، دو عضو هنرمند دیگر، در پی کسب موفقیت در اولین سوگواره ملی بچه‌های اربعین که در سال ۱۴۰۲ برگزار شد؛ مهرناز جعفری از گروه نونگاه با موضوع "راهپیمایی اربعین" رتبه دوم و یاسمن فرازی از گروه نوخوان با موضوع "مهمانان کوچک امام حسین" رتبه سوم را به خود اختصاص داده بودند.


این اعضا با ارائه مهارت، توانمندی و ذوق هنری خود توانستند آثار برتری را خلق کنند و توجه و ارزشیابی ویژه داوران هنرپرور و پیشکسوتان در این مسابقه را به خود جلب کنند و به عنوان برگزیدگان این مسابقات مشخص شوند.


مراسم تجلیل از برگزیدگان با اهمیت ویژه‌ای به ارزشمندی هنر و تقدیر از اعضا برگزیده و تشکر از زحمات خانواده‌هایشان و مربی تخصصی هنری و راهنمای این مرکز سحر نعیمی به مناسبت عید باستانی نوروز و تقارن با بهار طبیعت و بهار قرآن برگزار شد.

تقدیر از برگزیدگان مسابقات نقاشی کانون مرکز ۳ شیراز  با حضور معاون فرهنگی استانتقدیر از برگزیدگان مسابقات نقاشی کانون مرکز ۳ شیراز  با حضور معاون فرهنگی استانتقدیر از برگزیدگان مسابقات نقاشی کانون مرکز ۳ شیراز  با حضور معاون فرهنگی استانتقدیر از برگزیدگان مسابقات نقاشی کانون مرکز ۳ شیراز  با حضور معاون فرهنگی استان

تقدیر از برگزیدگان مسابقات نقاشی کانون مرکز ۳ شیراز  با حضور معاون فرهنگی استانتقدیر از برگزیدگان مسابقات نقاشی کانون مرکز ۳ شیراز  با حضور معاون فرهنگی استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =