کد خبر: 339038
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷
دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری با فرماندار شهرستان مراوه‌تپه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان به منظور رایزنی در خصوص تخصیص بودجه‌ سال جدید، با فرماندار مراوه‌تپه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌‎کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این دیدار الهه غیناقی ضمن تشکر از حمایت‌های فرماندار مراوه‌تپه از مرکز فرهنگی هنری این شهرستان، به تشریح فعالیت های کانون، نقش و تاثیر مثبت آن در آینده کودکان و نوجوانان پرداخت.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان با بیان اینکه تربیت یک انسان تربیت یک نسل را به دنبال خواهد داشت به  دغدغه‌های کانون در شهرستان‌ها اشاره نمود و گفت: کمبود منابع مالی، از جمله مسائلی است که کیفیت برنامه کانون را تحت الشعاع قرار می دهد.

وی بر ضرورت توجه ویژه مسئولان شهرستان به مرکز فرهنگی هنری کانون تأکید کرد و افزود: بخشی از نیازهای تجهیزاتی با مساعدت و همراهی مسئولان شهرستان در افزایش بودجه‌های تملک دارایی‌‎های سرمایه‌ای محقق خواهد شد.

دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری با فرماندار شهرستان مراوه‌تپه

فرماندار مراوه‌تپه نیز در این دیدار به نقش کانون در برنامه‏ های فرهنگی و هنری و هم چنین ارتقاء سطح آگاهی کودکان اشاره و گفت: تمام توان خود را برای پیشبرد اهداف کانون در شهرستان به کار خواهیم گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =