کد خبر: 339172
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
استقبال کودکان و نوجوانان از تماشاخانه سیار در همدان

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری با سفر سه روزه به همدان در سه نقطه این شهر برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های متنوعی اجرا کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سفر تماشاخانه سیار به استان همدان با همکاری امور اجتماعی استانداری، شورای شهر و شهرداری همدان رقم خورد.

این تماشاخانه نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» به کارگردانی علی یدالهی را در سه نوبت صبح و عصر در منطقه خضر همدان و شهرک مدنی برای بچه‌ها اجرا کرد که با استقبال خوب بچه‌ها و والدین همراه بود.

مهدی صفاری‌نژاد نویسنده و علی یدالهی، شهرام مسعودی و رضا معراجی بازیگران این نمایش هستند.

استقبال کودکان و نوجوانان از تماشاخانه سیار در همدان

نمایش زنده عروسکی «کلاغ بلا، توپ طلا» داستان کلاغی را بیان می‌کند که عاشق طلا و اشیای براق و درخشنده است و هر شیئی را که به نظر طلایی رنگ می‌آید می‌رباید تا این که در مسیری به کبوتری برمی‌خورد و کبوتر تصمیم می‌گیرد تا نشانه بزرگ‌ترین گنبد طلا را به او بدهد.

در ادامه سفر تماشاخانه به استان همدان در محوطه نزدیک مجتمع شهید مدنی کانون پرورش فکری قصه‌گویی و شعرخوانی با گویش همدانی توسط اعضای کانون صورت گرفت و مربی هنری مجتمع در محل اجرای نمایش برای والدین در خصوص فعالیت‌های کانون، کلاس‌ها و کارگاه‌ها صحبت کرد. او از والدین خواست کودکان و نوجوانان خود را برای ثبت‌نام کلاس‌ها به کانون بیاورند و برای اجرای برنامه‌های کانون در منطقه شهرک مدنی همکاری داشته باشند.

استقبال کودکان و نوجوانان از تماشاخانه سیار در همدان

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سال‌هاست که شهر به شهر می‌رود و با اجرای نمایش، پخش انیمیشن و فیلم، انجام کارهای فرهنگی هنری برای کودکان و نوجوانان سراسر ایران لحظه‌ها و خاطره‌های زیبایی را رقم می‌زند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =