مجموعه شعر «خواهرم پرنده شد» ویژه کودکان غزه منتشر شد

مجموعه شعر «خواهرم پرنده شد» عنوان تازه‌ترین اثر منتشر شده از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به کوشش بابک نیک‌طلب گردآوری شده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این مجموعه آثاری از 11 شاعر کودک و نوجوان با موضوع کودکان غزه جمع‌آوری و به چاپ رسیده است.
بر اساس این گزارش در ابتدای این کتاب شعرهایی با عنوان «تمام ابرها» از محمود پوروهاب، «هم‌بازی فرشته‌ها» اثر حسین احمدی، «رسم خوبی» سروده بابک نیک‌طلب و 2 عنوان «بچه‌های اردوگاه» و «گل‌های بی‌خار» از منیره هاشمی منتشر شده است.  
هم‌چنین «دیو جنگ»، «خواهرم پرنده شد»، «می‌روم با دلی پاره‌پاره»، «یک شاخه زیتون» عنوان سروده‌هایی است که به ترتیب از مریم اسلامی، مریم هاشم‌پور، رودابه حمزه‌ای و طیبه شامانی در این مجموعه به چاپ رسیده است
در عین حال در ادامه، شعرهایی با عنوان «آقا کبوتر! زود برگرد» اثر غلام‌رضا بکتاش، «صدای جغد جنگ» از حامد محقق و «مثل فرشته» سروده مرضیه تاجری منتشر شده است.
این مجموعه شعر در 30 صفحه تمام رنگی با تصویرگری حدیثه قربان و عاطفه ملکی‌جو با شمارگان 15هزار نسخه و قیمت 3هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.