احمد اکبرپور رمان «لحظه‌های سکسکه» را منتشر کرد

کتاب «لحظه‌های سکسکه» نوشته‌ی احمد اکبرپور از مجموعه طرح «رمان نوجوان امروز» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع دفاع مقدس چاپ و روانه بازار نشر شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این رمان داستان دو نوجوان به نام‌های امین و سعید است که در درس و فعالیت‌های دیگر با هم رقابت می‌کنند و سال دوم دبیرستان از طرف بسیج به جبهه‌های نبرد اعزام شده و در یک عملیات از گردان خود جدا می‌افتند و به همراه پیرمردی به نام مشتی جلال راه بازگشت خود را گم می‌کنند. آن‌ها در نهایت به اسارت نیروهای بعثی عراق در ‌می‌آیند و در ادامه ماجراهای اسارت...
در این داستان نویسنده تلاش می‌کند علاوه بر استفاده از موضوع  جبهه و جنگ برخی دغدغه‌های دوران نوجوانی از قبیل رقابت سالم در گروه هم‌سالان را نیز بیان کند.
بر اساس این گزارش نام‌گذاری لحظه‌های سکسکه به این علت است که راوی، یکی از قهرمان‌های داستان به نام امین است که هرگاه ترس و وحشت زیادی وجودش را فرامی‌گیرد یا خیلی عصبانی می‌شود، دچار سکسه می‌شود.
رمان «لحظه‌های سکسکه» برای گروه سنی «د و ه» (12 سال به بالا) در 144 صفحه با قیمت 3هزار و 500 تومان توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چاپ و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.