برپایی دو هم‌اندیشی و قدردانی از پژوهش‌گران برتر کانون

برگزاری دو هم اندیشی و معرفی پژوهش‌گران برتر از جمله برنامه‌های هفتمین جشنواره هفته پژوهش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در قالب برگزاری هفته‌ی پژوهش در کانون علاوه بر برنامه‌های استانی، دو هم‌اندیشی نیز روز 25 آذر با حضور صاحب‌نظران عرصه‌ی پژوهش کودک و نوجوان در تهران برگزار می‌شود.
 بر این اساس موضوع هم‌ا‌ندیشی صبح روز سه شنبه 25 آذر 1393 «سازو کارهای پژوهش کودک و نوجوان» است که در آن دکتر زهرا حریر فروش و دکترجاوید سرایی به بحث و تبادل نظر در این زمینه خواهند پرداخت.
محل برگزاری این هم‌اندیشی که از سوی اداره کل آموزش و پژوهش کانون برگزار می‌شود، ساختمان مرکز آموزش کانون واقع در خیابان نوفل‌لوشاتو، خیابان مسعود سعد اعلام شده است.
در همین حال بعد از ظهر همین روز و در همین مکان از ساعت 14 تا 16 هم‌اندیشی دیگری با حضور کارشناسان آموزش و تحقیق  کانون استان‌های مختلف کشور و نمایندگانی از متولیان پژوهش کودک و نوجوان با موضوع  «راه‌کارهایی برای تقویت فعالیت‌های پژوهشی در مراکز فرهنگی هنری کانون» برگزار خواهد شد.
به گفته‌ی بهمن کاظمی مدیر کل آموزش و پژوهش کانون، صبح روز چهارشنبه 26 آذر نیز از ساعت 8:30 تا 10 نشستی به منظور  گفت‌وگوی این کارشناسان با محسن فضلی معاون فرهنگی کانون در دفترمدیریت پژوهش برگزار می‌شود.
وی همچنین از معرفی و قدردانی از آثار برگزیده پژوهشی مربیان ، کارشناسان و پژوهشگران کانون در بخش‌های طرح پژوهشی، پایان نامه، اقدام پژوهی و مقاله پژوهشی در آیین ویژه‌ای در مرکز آفرینش های فرهنگی‌هنری کانون خبر داد.
کاظمی گفت که این آیین از ساعت 10:30 تا 12 روز چهارشنبه 26 در سالن غدیر این مرکز واقع در خیابان حجاب تهران با حضور مدیرعامل  و پژوهش‌گران برتر کانون برگزار خواهد شد.