ویژه برنامه نماز چشمه پاکی ها ، با حضور حاج آقا مهدی زاده و با استقبال پرشور کودکان سنندجی به اجرا در آمد .

حاج آقا مهدی زاده با دست های هنرمندشان و با استفاده از کاغذ و برش نقشی ماندگار در ذهن کودکان جاودانه کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان ،  کانون سنندج در روزهای پایانی سال با اجرای ویژه برنامه ی نماز چشمه ی پاکی ها کودکان سنندجی را به وجد آورد . این برنامه در مجتمع فرهنگی هنری سنندج و با حضور 200 نفر از اعضای دختر برگزار گردید .

مدیر کل کانون استان کردستان در ابتدای برنامه ، از حضور حاج آقا مهدی زاده در کانون تقدیر و تشکر کرد و به این نکته اشاره کرد که برنامه با همکاری ستاد اقامه نماز برگزار گردیده است .

سهیلا شیخی مدیر کل کانون در سخنان خود به اهمیت قرآن و لزوم آشنایی هرچه بیشتر کودکان بامفاهیم قرانی اشاره کرد و افزود : والدین بیشتر به رشد جسمی فرزندانشان توجه می کنند در حالی که اگر قرآن را سرمشق زندگی خود قرار دهیم و دستورات آن را بشناسیم متوجه می شویم قرآن در حالی که به رشد جسمی کودکان اهمیت داده ، برای رشد وتعالی فکری آنها هم پیام های زیبایی داده است .

در ادامه این مراسم گروه سرود دختران مدرسه شهید کریمیان سرود زیبای نماز را اجرا نمودن و کلیپ فعالیت های مرتبط با نماز کانون هم برای حضار پخش گردید .

بنابراین گزارش ، این برنامه با اجرای قصه گویی همراه با تکنیک های کاغذ و برش و کاردستی حاج آقا مهدی زاده ادامه پیدا کرد .

حاج آقا مهدی زاده در میان سخنان خود حس کنجکاوی بچه ها را می سنجید و علاوه بر تلاش برای پرورش حواس آنها ، کودکان را به دقت در محیط پیرامون تشویق می کرد . و با اجرای خلاقانه قصه گویی که متناسب با ذوق و سلیقه ی کودکان بود نکات دینی و اخلاقی را آموزش می داد ، شور و هیجان خاصی به کودکان حاضر در سالن بخشیده بود . در طول اجرای برنامه ی ویژه خود با اشاره به مفاهیم دینی و تربیتی کودکان را هرچه بیشتر با فرهنگ اسلامی مانوس کرد .

این گزارش حاکی از آن است ، مهمان برنامه با اشعار زیبای قرآنی درک و فهم مطالب را در بچه ها شیرین تر نمود و آنها هم مشتاقانه تا پایان برنامه صحبت ها و مسابقات حاج آقا را همراهی کردند .

در پایان این مراسم شاد و جذاب مدیر کل کانون استان کردستان با اهدای جوایزی از حاج آقا مهدی زاده تقدیر و تشکر نمودند .

حاج آقا مهدی زاده یکی از شخصیت های مطرح و محبوب کودکان در زمینه ی آموزش احکام هستند و یکی از اعضای قدیمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده اند .