استقبال خوب کودکان و نوجوانان کردستانی از تریلی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

مدیر کل کانون استان کردستان گفت: تریلی سیار تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سفر خود به استان‌های مختلف کشور 3 روز میهمان کودکان و نوجوانان استان کردستان بود که با استقبال خوب کودکان و نوجوانان همراه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، سهیلا شیخی افزود: تریلی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش "بچه های ایران و قصه امروز ما "میهمان کودکان و نوجوانان شهرستان های سقز،دیواندره ،سنندج،دهگلان و قروه  بود .

شیخی خاطر نشان ساخت: مهدی قلعه کارگردان و بازیگر ،علی صف بازیگر و عطا مقیمی بازیگر نمایش های فوق می باشند که به مدت سه روز از تاریخ 5 لغایت 7 شهریور در شهرهای استان به اجرای نمایش پرداختند .

وی در ادامه عنوان کرد:سیار کانون روز چهارشنبه مورخه 5 شهریور در سقز و دیواندره ،پنج شنبه 6 شهریور در سنندج و جمعه 7 شهریور در شهرستان های دهگلان و قروه نمایش های فوق را اجرا کردند .

وی هدف از حرکت این تریلی به استان های مختلف، ایجاد فضای شادی و نشاط در بین کودکان و نوجوانان، تقویت تئاتر کودک و نوجوان و فرهنگ‌سازی در بین آنان عنوان کرد .

مدیر کل کانون استان کردستان ادامه داد:قلعه نویسندگی و کارگردانی نمایش "بچه های ایران" را برعهده دارد و اعضای این گروه با اجرای نمایش، طنز، موسیقی لحظات شادی را برای کودکان و نوجوانان استان فراهم می‌کنند.

وی گفت:سیار نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تجربه‌ای قریب به 40 سال، با حضور در شهرهای مختلف ایران توانسته است در شادی هزاران کودک سهیم باشدو لبخند را میهمان قلب‌های پاک و معصوم آن‌ها کند.

شیخی در پایان گفت:این تریلی شاخص عرصه‌ تئاتر و نمایش عروسکی کشور بوده و در عین حال از جمله پرطرفدارترین و پرتماشاگرترین آثار نمایشی کشور به شمار می‌رود.