حضور فرماندار بانه مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

به مناسبت هفته ملی کودک راشد عذیری فرماندار شهرستان بانه از برنامه های اجرایی مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که به مناسبت هفته ملی کودک برگزار گردید بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ،فرماندار شهرستان بانه فعالیت های کانون را بسیار تاثیر گذار دانست و افزود: دوران کودکى و نوجوانى دنیایى شاد و پرنشاط و سرشار از پتانسیل‏هاى بالقوه است که این دوران مستعد سرمایه‏گذارى و برنامه‏ریزى و بهره‏بردارى در آینده مى‏باشد.

وی گفت: کودکان و نوجوانان ارزشمندترین سرمایه‏هاى کشور محسوب مى‏شوند. آنان به مثابه زیرساخت‏هاى آینده هر جامعه مى‏باشند که هر گونه سرمایه‏گذارى براى آنها مى‏تواند پشتوانه آینده علمى، ادبى و هنرى آن جامعه باشد.

برپایی نمایشگاه آثار دستی مربیان (آینه و عروسک)و آثار دستی اعضا (کاردستی - نقاشی - سفال)،ایستگاه نقاشی، مسابقه بازی محلی (بازه لین و هفت سنگ)،نمایش فیلم،معرفی ایام و نمایش عروسکی دلم یک دوست می خواهد  از جمله برنامه های اجرایی مرکز فرهنگی هنری بانه بود که به مناسبت هفته ملی کودک برگزار گردید.

در آخرین روز از هفته ملی کودک کودکان اعضای مرکز بانه  کارت پستالهای خود را به کودکان جنگ زده هدیه نمودند و به این وسیله پیوند دوستی و همدلی خودرا ابراز نمودند.