توانمند سازی مربیان، اولویت سال 94

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در جمع مربیان هنری این کانون گفت: توانمند سازی مربیان، از اولویت های سال 94 در کانون مازندران است.

 
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، سومین نشست مربیان هنری این کانون با حضور مدیر کل و کارشناس هنری  در مرکز شماره دو بابل برگزار شد.
در این نشست که به بازنگری بر فرایند برگزاری کارگاه های هنری اعضا اختصاص داشت،
موضوعاتی همچون؛ چرایی انجام فعالیت های سفالگری- تربیت هنری یا آموزش هنری، کدام مهمترند؟ چرا؟- بررسی موانع موجود در مراحل سه گانه برگزاری کارگاه در بخش کودک و  بررسی موانع و مشکلات سه گانه برگزاری کارگاه در بخش نوجوان  توسط کارشناس هنری استان مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.
قاسم عزیززاده گرجی  با اهمیت نقش مربی در فرایند فعالیت های مراکز افزود: در برنامه ریزی تربیتی سال 94 سهم مربیان هنری در مراحل شناسایی نیازها، برنامه ریزیو اجرا تعیین شود.
وی خواستار آن شد تا مربیان نیز در برنامه ریزی تربیتی حضور موثر داشته باشند و نظر دهند.
مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران یکی از اولویت های  مهم برنامه سال 94 استان را  توانمند سازی مربیان عنوان کرد و بر ضرورت ارتقای دانش و مهارت مربیان تاکید کرد.
گرجی همچنین از زحمات و خدمات همکاران خود بویژه مربیان هنری مراکز در طول سال جاری تقدیر و تشکر نمود و بر ایجاد و تقویت فضای همدلی، همکاری و صمیمیت بیش از پیش میان همکاران و مربیان مسوول مراکز تاکید کرد.
این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود به فرایند مطالعه کتاب در مراکز اشاره کرد و نقش مربیان را در برگزاری کارگاه های مختلف جهت تشویق و ترغیب اعضا به مطالعه و امانت کتاب حایز اهمیت خواند.
در این نشست همچنین مربیان حاضرنیز به بیان دیدگاه ها و توقعات خود پرداختند که؛ مشارکت در برنامه های انیمیشن با توجه به تخصص مربیان هنری در این حوزه، همکاری در فعالیت های عروسک سازی و کلاس های آزاد از عمده موارد مطرحه بود.