مراسم هفتمین روز درگذشت منصور درویش ملا در کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد

<BR> به مناسبت هفتمین روز درگذشت زنده یاد منصور درویش ملا، همکار کانون پرورش فکری مازندران

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، «منصور درویش ملا» از همکاران باسابقه‌ای بود که سال‌ها پیش در ستاد مرکزی کانون فعالیت می‌کرد و از چند سال گذشته به کانون پرورش فکری  استان مازندران منتقل شده بود. چهره خندان وی در برخورد با همکاران، عزم جدی اش در ارایه خدمات هرچه بیشتر در جشنواره های رضوی کانون و عشق به امام رضا(ع) از مهمترین ویژگی های رفتاری این یار کانونی بود که چندی پیش بعلت بیماری دارفانی را وداع گفت.

 
به همین منظور از سوی کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران مجلس ختمی به یاد همه خوبی ها و خدمات موثر این عزیز سفر کرد؛ با حضور خانواده مرحوم، آشنایان و کارکنان این کانون در سالن شهید حدادی اداره کل برگزار شد.
حجت الاسلام نوربخش در این مراسم با بیان ویژگی های یک انسان مومن از مرگ به عنوان سفری برای ادامه مسیر زندگی یاد کرد و با اشاره به خصوصیات اخلاقی و رفتاری مثبت زنده یاد منصور درویش ملا افزود: درگذشت این بزرگواز در روز ولادت حضرت معصومه و دهه کرامت بود و این سعادت بزرگی است که برای این غزیز رقم خورد.
گفتنی است در این مراسم با اهدای قرآن، قرائت متن ادبی در خصوص ویژگی های مرحوم، قرائت شعر، پخش نماهنگی از دوران خدمات این زنده یاد در کانون مازندران و اطعام دهی یاد این یار کانونی گرامی داشته شد.
لازم به ذکر است: ختم سی جز قرآن از سوی سی نفر از همکاران این اداره کل از دیگر برنامه هایی است که به نیت شادی روح زنده ییاد منصور درویش ملا قرائت می شود.