مربی مروج کتاب‌خوانی کانون  پرورش فکری مازندران تجلیل شد

در آیین قدردانی از افراد و گروه‌های برگزیده ترویج کتاب‌خوانی کشور، مربی کانون پرورش فکری مازندران مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، در این آیین که با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیرعامل بنیاد ملت وابسته به بانک ملت ایران برگزار شد، از 30 برگزیده ترویج کتاب و کتاب‌خوانی تجلیل شد.
برهمین اساس سارا نوشیر مربی مرکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان چالوس به عنوان یکی از سی برگزیده کشوری معرفی و جایزه جشنواره شامل: لوح تقدیر، هدیه‌ای از سوی کانون و معادل 10 میلیون ریال کتاب از سوی برگزارکنندگان جشنواره را دریافت کرد.
مراسم تجلیل از افراد و گروه‌های برگزیده فعال در حوزه ترویچ کتاب‌خوانی روز سه‌شنبه 26 آبان‌ماه در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران برگزارشد.
این در حالی است که اداره کل آفرینش‌های فرهنگی کانون در همکاری با معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فراخوان این جشنواره را به تمامی مراکز کانون سراسر کشور ارسال کرده و از کارشناسان، مربیان مسوول فرهنگی، مربیان و مسوولان فروش فعال کانون برای مشارکت در این جشنواره دعوت کرده بود.
در همین حال کانون پرورش فکری مازندران نیز در آیینی برگزیدگان هفته کتاب کودک ونوجوان را در بخش مربیان و اعضا ی کانون این استان، بویژه مربیان و اعضای برگزیده خود در جشنواره ها و برنامه های کشوری را مورد تقدیر قرار داد.