عرضه مجموعه کتاب‌های خودمان در نمایشگاه کتاب تهران

مجموعه‌ی کتاب‌های خودمان مجموعه آثاری از مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سالن عرضه محصولات فرهنگی کانون در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، 30 عنوان از این مجموعه پس از تایید شورای ویژه‌ای که از سوی مدیرعامل کانون برای بررسی این آثار تشکیل شده بود پاییز سال 91 منتشر و طی مراسمی از آن‌ها رونمایی شد.
در میان صاحبان اثر مجموعه کتاب‌های خودمان علاوه بر چهره‌های شناخته شده و باتجربه، نسل جدیدی از نویسندگان و تصویرگران نیز به حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان معرفی شده‌اند.
این مجموعه شامل کتاب‌های شعر، داستان، طنز و موضوع‌های مختلف دیگری است که برای اولین بار در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است.
در بین این آثار کتاب‌های کفشی به رنگ دریا (منیره هاشمی)، جنگ جهانی سوم (حمید نوایی‌لواسانی)، قلب کوچک سپهر (مهناز فتاحی)، دمپایی خورشید (حسین تولایی)، خدا تسبیحی از گنجشک دارد (سید حبیب نظاری)، فصل آهو و کبوتر و پسر اردیبهشتی (سودابه امینی) به چشم‌ می‌خورد.
غرفه‌ی کانون در بخش ناشران کودک و نوجوان در ضلع شمالی مصلی بزگ امام خمینی(ره) سالن شماره 24 تا 21 اردیبهشت هر روز 10 صبح تا 20 شب پذیرای علاقه‌مندان است.