سراسر کشور آماده برای برگزاری جشن‌های  هفته ملی کودک

سازمان‌ها و نهادهای فعال در حوزه‌ی کودک و نوجوان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌های هفته ملی کودک در سراسر کشور در حال آماده شدن هستند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کانون به‌عنوان یکی از متولیان اصلی حوزه کودک امسال مسوولیت برگزاری برنامه‌های هفته ملی کودک را طی روزهای 15 تا 21 مهر بر عهده دارد.
بر این اساس برای برنامه‌ریزی گسترده در این زمینه از ماه‌ها پیش نشست‌های هم‌اندیشی با سایر سازمان‌‌ها و ارگان‌های فعال در حوزه کودک و نوجوان  را در تهران برگزار شد.
در عین حال پس از تدوین آیین‌نامه اجرایی و ابلاغ آن به استان‌ها، مدیران‌کل استانی کانون و مسوولان مراکز در شهرستان‌های سراسر کشور اقدام به تشکیل نشست‌های هماهنگی با مدیران و دست‌اندرکاران سایر سازمان‌ها زیر نظر استانداری‌ها و فرمانداری‌ها کردند.
بر اساس گزارش‌های رسیده از سراسر کشور استانداران، فرمانداران، مدیران و مسوولان سازمان‌ها و ارگان‌ها با استقبال از این برنامه آمادگی خود را برای هرگونه کمک و همکاری با کانون در برپایی هرچه باشکوه‌تر این مناسبت ملی اعلام داشته‌اند.
هم چنین تمامی مراکز فرهنگی‌هنری کانون در سراسر کشور برای اجرای برنامه‌های فرهنگی‌هنری، شاد و پرنشاط به منظور میزبانی از کودکان و نوجوان و خانواده‌ها در این هفته آماده می‌شوند.  
برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار «زنده باد کودکی»، «زنده باد زندگی» از 15 تا 21 مهر از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان‌های مختلف در سراسر کشور برگزار می‌شود.