برگزاری آیین معارفه سرپرست جدید کانون آذربایجان شرقی در تبریز

علی بینش در آیینی رسمی در تبریز سرپرستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی را بر عهده گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این مراسم  که مسوولان کانون و مربیان مراکز فرهنگی هنری و سرپرستان و مدرسان کانون زبان نیز حضور داشتند، محسن فضلی مشاور مدیر عامل کانون  با اشاره به ویژگی‌های کار و تلاش در کانون تاکید کرد: آرمان‌های مشترکی در مجموعه‌ی کانون وجود دارد که خیلی از همکاران را پایبند کانون کرده است. کارمند و مربی کانون فقط یک کارمند معمولی نیست، آرمان‌های مشترک کانون باعث می‌شود یک کانونی همه‌ی سختی‌ها و مشکلات را به جان بخرد و به تعالی سازمانش فکر کند.
وی افزود: تغییر مسوولیت‌ها  فضا‌، روحیه و اندیشه‌های جدیدی به سازمان می‌بخشند، و اگر این تغییرات  منجر به پیشرفت سازمانی و بهبود انجام وظایف شود، اتفاق مبارکی روی داده است.
فضلی با اشاره به حکم سرپرستی علی بینش و تبریک این انتصاب به او توصیه کرد توجه به روابط انسانی و تکریم به همکاران را  مورد توجه قرار دهد.
فضلی با تشکر از زحمات و خدمات چندین ساله حجت‌الاسلام الیاس ابراهیمی مدیر کل سابق کانون استان اظهار امیدواری کرد از تجربیات ایشان به نحو مطلوب استفاده شود.
مشاور مدیر عامل کانون در این مراسم با اهدای هدایا و لوحی که به امضای علی‌رضا حاجیان‌زاده مدیر عامل کانون رسیده بود، از خدمات حجت‌الاسلام ابراهیمی قدردانی شد.

بینش: توانمندی همکاران، چراغ راه آینده کانون است
در این آیین که روز 29 بهمن 1392 در مجتمع کانون تبریز برگزار شد، علی بینش ابتدا با گرامی‌داشت یاد و خاطره سالروز قیام تاریخی 29 بهمن سال 1356 مردم این شهر فرازهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری درباره  این حماسه ماندگار را قرائت کرد.
سرپرست کانون  استان آذربایجان شرقی با اشاره به لزوم حفظ فضای احترام متقابل به عنوان یک اصل مهم  تصریح کرد تغییر مسوولیت‌ها در کانون نباید خللی در روح همکاری، تعاون و  اعتماد صمیمانه بین همکاران ایجاد کند.
وی با بیان نقش ماندگار کانون در  هنر و ادبیات کودک و نوجوان، تعالی و توسعه فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون  را زمینه‌ساز تداوم و تعمیق این نقش ماندگار دانست.
بینش با قدردانی از حسن اعتماد علی‌رضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون و تشکر از تلاش‌های حجت‌الاسلام الیاس ابراهیمی مدیر کل سابق کانون استان  تصریح کرد: ایمان به توانمندی  همکاران و جدیت، همت و تلاش شبانه روزی آنان، چراغ  راه  آینده  برای تعالی کانون  خواهد بود.
در این مراسم  حجت‌الاسلام ابراهیمی  نیز  در  سخنانی با  اشاره کردن به قول مقام معظم رهبری که هر کجا باشیم آنجا سنگر ماست و باید در آن سنگر درست خدمت کنیم، تصریح کرد: در سنگر کانون باید علیه جنگ نرمی که بی‌وقفه در جریان است جنگید.
وی با قدردانی از تمامی همکاران کانون استان  تاکید کرد پیشرفت‌های  دوره‌ی مدیریتی وی چه به لحاظ کمی و چه کیفی حاصل همکاری جمعی همکاران واتحاد و وفاق بین آنان بوده است.
بینش متولد سال 1349 دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی و مدرس فیلم‌سازی در انجمن سینمای جوان تبریز است و از چند ماه پیش نیز معاونت کانون استان آذربایجان شرقی را بر عهده گرفته بود.
وی در سال 1380 وارد کانون شد و از همان زمان به عنوان کارشناس روابط عمومی کانون این استان فعالیت می‌کرد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در حال حاضر دارای 29 مرکز ثابت، سیار و پستی و 13 مرکز آموزشی کانون زبان است.