کد خبر: 227754
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۰
محمود سلیمانی جانشین راضیه باباخانی در کانون خراسان رضوی

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکم جدیدی «محمود سلیمانی‌کاریزمه» را به عنوان سرپرست کانون استان خراسان رضوی منصوب کرد.

به گزارش اداره‌ی کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده اسفند گذشته فرشید فلاح لاله‌زاری را با حکمی به مدیرکلی کانون این استان منصوب کرده بود اما با درخواست علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این حکم جابجا  و فلاح به عنوان مدیرکل آن وزارت‌خانه در استان کرمان منصوب شد.
در این میان قرار است محمود سلیمانی از روز 18 فروردین 1393 مسوولیت ‌سرپرستی کانون این استان را از راضیه باباخانی تحویل بگیرد.
سلیمانی‌ متولد سال 1336 و دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی ادبیات فارسی از دانشگاه تهران است. وی در دهه‌های 60 و 70 سال‌ها در آموزش و پرورش شهرری فعالیت می‌کرد و از سال 1379 تا 1381 معاونت مجتمع آموزشی ایرانیان مقیم دبی را در کشور امارات متحده عربی بر عهده گرفت.
این جانباز سال‌های دفاع مقدس در سال‌های اخیر مسوولیت یکی از گروه‌های درسی دفتر برنامه‌ریزی و تألیف کتب درسی آموزش و پرورش را برعهده داشت. همچنین مسوولیت ارزشیابی بنیاد فرهنگی رفاه و عضویت در شورای سیاست‌گذاری امور فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از آخرین مسوولیت‌های وی به‌شمار می‌آید.   
گفتنی است راضیه باباخانی مدیرکل سابق کانون خراسان رضوی نیز از اسفند سال 1389 این مسوولیت را بر عهده داشت.