ارسال بیش از 800 اثر به دبیرخانه استانی جشنواره رضوی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان از ارسال بیش از 800 اثر با موضوع‌های 8‌گانه کار گروه کودک و نوجوان جشنواره رضوی به دبیرخانه استانی خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد عسگری‌فر با اعلام این خبر افزود: پس از تغییرات صورت گرفته در  برگزاری این دوره از جشنواره رضوی، شیوه‌نامه‌ها و فراخوان‌های جشنواره در سطح مراکز فرهنگی‌هنری توزیع شد تا اعضای علاقه‌مند آثار خود را به دفتر استان ارسال و پس از داوری استانی، برترین‌ها انتخاب و بر اساس شیوه‌نامه در هر موضوع 8 درصد آثار به دبیرخانه مرکزی کارگروه کودک و نوجوان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام) در معاونت فرهنگی کانون تهران ارسال شود.
وی در ادامه از برپایی نمایشگاهی از آثار اعضاء هم‌زمان با دهه کرامت در کانون استان اصفهان خبر داد و گفت: از برگزیدگان استانی نیز تقدیر به‌عمل خواهد آمد و آثار اعضا در دو بخش داستان کوتاه و خاطرات زیارت رضوی و شعر رضوی در قالب نشریه‌ای با عنوان آیینه خانه به چاپ خواهد رسید.
کارگروه کودک و نوجوان جشنواره امام‌رضا (علیه‌السلام) در این دوره با 8 موضوع «داستان کوتاه و خاطرات زیارت رضوی»، «نشریه‌نگاری کاغذی و الکترونیکی رضوی»، «قصه‌گویی رضوی»، «تحقیق و پژوهش رضوی»، «نمایش عروسکی رضوی»، «عکاسی رضوی»، «نقاشی رضوی» و «شعر رضوی» فراخوان خود را منتشر کرد.
عسگری‌فر یکی دیگر از برنامه‌های کانون استان اصفهان به مناسبت میلاد حضرت امام‌رضا (علیه‌السلام) را برگزاری جشنواره سرود استانی با موضوع امام‌رضا (علیه‌السلام) در 9 شهریور و هم زمان با دهه کرامت عنوان کرد.
وی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت مراکز در جشنواره رضوی کانون اظهار امیدواری کرد با برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها، فرهنگ رضوی هر چه بیشتر در جامعه به ویژه در میان کودکان و نوجوانان گسترش یابد.