آثار رضوی کودکان استان مرکزی داوری شد

آثار خلق شده توسط کودکان و نوجوانان عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان مرکزی در مرحله استانی داوری و بهترین‌های آن برای ارسال به دبیرخانه مرکزی در تهران انتخاب شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدتقی حقی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: پس از انتشار فراخوان و شیوه‌نامه این دوره از جشنواره توسط کارگروه کودک و نوجوان جشنواره بین‌المللی امام‌رضا (عیه‌السلام) در 44 مرکز فرهنگی‌هنری کانون استان توزیع شد.
وی افزود: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار 200 اثر با موضوع نقاشی، 3 اثر نمایش‌نامه‌خوانی، 2 اثر نمایش عروسکی، 25 داستان کوتاه، 30 شعر، 40 خاطرات زیارت، 9 نشریه دیواری و 4 نشریه الکترونیکی توسط کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون به دبیرخانه استان ارسال شد.
حقی یادآور شد: آثار رسیده به دبیرخانه استانی، توسط گروهی از کارشناسان کانون مورد داوری قرار گرفت و تعدادی از این آثار به عنوان برترین‌ها انتخاب و برای داوری در مرحله پایانی به دبیرخانه مرکزی کارگروه کودک و نوجوان جشنواره مستقر در معاونت فرهنگی کانون در تهران فرستاده شد.
وی در پایان ضمن قدردانی از مربیان و کارشناسان که در این زمینه تلاش داشته‌اند، تصریح کرد: نمایشگاهی از آثار رسیده به دبیرخانه استانی جشنواره هم‌زمان با دهه کرامت در نیمه اول شهریور در اراک برگزار و از برگزیدگان استانی تجلیل می‌شود.
گفتنی است جشنواره رضوی کارگروه کودک و نوجوان با 8 موضوع «داستان کوتاه و خاطرات زیارت رضوی»، «نشریه‌نگاری کاغذی و الکترونیکی رضوی»، «قصه‌گویی رضوی»، «تحقیق و پژوهش رضوی»، «نمایش عروسکی رضوی»، «عکاسی رضوی»، «نقاشی رضوی» و «شعر رضوی» به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد.