هفت‌خان و هفت رزم کانون به کلاغ سپ‍ید راه یافت

نام کتاب «هفت‌خان و هفت‌رزم» از مجموعه کتاب‌های شاهنامه کانون در کارنما (کاتالوگ) کتاب‌خانه مونیخ آلمان به چشم می‌خورد.

محسن حموله مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون با بیان این مطلب افزود: که این کارنمای معتبر با نام «کلاغ س‍پید» در جریان برگزاری شصت و ششمین نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2014 رونمایی شد و در آن نام 5 کتاب ایرانی دیده می‌شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علاوه بر این کتاب کانون - که در صفحه 80 این کارنما از آن نام برده شده است -نام 4 کتاب «در جنگل ابر» نوشته‌ی سیامک گلشیری از انتشارات افق، «کالسکه» نوشته‌ی فریده خلعتبری از انتشارات شباویز، «مامان کله دود کشی» نوشته‌ی الهام مزارعی و «قصه‌های گنجشکی» نویسنده ناصر یوسفی از انتشارات پیدایش نیز در این فهرست ثبت شده است.
در عین حال، در این نمایشگاه حدود 200 عنوان از کتاب‌های کانون در غرفه‌ای مستقل که در سالن کودک این نمایشگاه واقع شده است، در معرض دید بازدید کنندگان قرار می‌گیرد.
این کتاب‌ها شامل کتاب‌های تصویری، مجموعه رمان نوجوان امروز، کتاب‌های الکترونیک، کتاب‌های صوتی و کتاب فیلم‌های کانون است.
این نمایشگاه از شانزدهم تا بیستم مهر در شهر فرانکفورت کشور آلمان برگزار می‌شود.
نمایشگاه کتاب فرانکفورت به عنوان یکی از معتبرترین و پرسابقه‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب در دنیا همواره بستر مناسبی برای تبادل تجربه‌ها و دست‌آوردهای حوزه صنعت نشر در دنیا است.