شنبدی جایگزین شاکریان در کانون استان خوزستان

حکم جدیدی برای انتصاب «غلامرضا شنبدی» به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان صادر شد تا وی جایگزین عبدالنبی شاکریان باسابقه‌ترین مدیر استانی کانون شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «شنبدی» متولد سال 1341 و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی است و تا پیش از این انتصاب - که با حکم «علیرضا حاجیان‌زاده» مدیرعامل کانون صورت گرفت - به عنوان استاد تربیت معلم و دیگر دانشگاه‌های استان به فعالیت‌های آموزشی می‌پرداخت.
 مدیریت مجموعه‌های آموزشی در دوره‌های مختلف تحصیلی، ریاست آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر،    عضویت در شورای برنامه‌ریزی استان خوزستان، کارشناس رادیو جوان استان خوزستان، و مدرس آموزش خانواده از جمله سوابق شغلی وی به شمار می‌رود و او به عنوان کارمند نمونه کشوری هم انتخاب شده است.
«شنبدی» چند عنوان کتاب از جمله «اصول مدیریت آموزشی و اسلامی» تالیف و منتشر کرده است و کتاب دیگری نیز از وی با عنوان تجربیات مدرسه‌داری و مسایل نوجوانان در دست چاپ است.     
چند عنوان تحقیقی نیز مانند «شرایط سنی نوجوانان» از مدیرکل جدید کانون استان خوزستان منتشر شده است.
 بر همین اساس وی قرار است از صبح روز پنج‌شنبه 4 تیر به عنوان مدیرکل جدید کانون استان خوزستان جایگزین «عبدالنبی شاکریان» شود.
مدیرکل باسابقه کانون استان در حالی از سال 1367 این مسوولیت را بر عهده گرفت که وقوع جنگ تحمیلی بسیاری از مراکز کانون استان را با خاک یکسان کرده بود و تنها 4 مرکز فرهنگی‌هنری کانون در شهرهای اهواز، مسجد سلیمان و بهبهان به فعالیت خود ادامه می‌داد.
فعالیت‌های شاخص این مدیرباسابقه باعث شد تا اکنون این استان با دارابودن 52 مرکز فرهنگی‌هنری در 30 شهر استان، شامل 50 مرکز ثابت، یک مرکز سیار شهری و یک مرکز سیار روستایی پس از تهران و اصفهان به سومین استان‌ کانون به لحاظ تعداد مراکز تبدیل شود.
شاکریان در سال‌های نخست مدیریت - که مراکز کانون به صورت منطقه‌ای اداره می‌شد - هم‌زمان مدیریت استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت و پس از آن نیز در اواخر دهه 80 یک بار دیگر به همین صورت مسوولیت استان اصفهان را نیز بر عهده گرفت.
بر همین اساس قرار است در آیین تودیع و معارفه مدیرکل کانون استان خوزستان در اهواز، از این مدیر باسابقه - که به جمع پیشکسوتان کانون می‌پیوندد - قدردانی شود.